Dziś do marketów Google Play i App Store trafiła nowa wersja aplikacji mobilnej IKO. Aktualizacja wnosi kolejne przydatne funkcje – działający 24 godz. na dobę kantor walutowy i usługi ułatwiające zarządzaniem kartami płatniczymi.
PKO BP uruchomił kantor walutowy w styczniu, o czym mogliście dowiedzieć się jako pierwsi z tego tekstu. Do tej pory wymiana walut była możliwa w godzinach od 7 do 23. Po udostępnieniu mobilnej wersji kantoru, wydłużono godziny pracy – obecnie można wymieniać waluty 24 godziny na dobę zarówno w aplikacji IKO, jak i w iPKO. Kantor daje dostęp do 8 walut – EUR, USD, CHF, GBP, DKK, NOK, SEK i PLN. Niestety w opisie aplikacji znajduje się informacja, że z usługi nie mogą korzystać klienci Inteligo.
Wśród innych nowości, które trafiły do IKO po aktualizacji jest obsługa kart wielowalutowych. Klienci mogą obecnie z poziomu aplikacji podpiąć dowolną kartę debetową do rachunków walutowych i dokonywać płatności zagranicznych, bez narażania się na koszty przewalutowania. Pojawiła się także możliwość zastrzeżenia karty płatniczej z opcją wydania nowej karty, oraz funkcja pozwalająca aktywować nowy plastik. Po aktualizacji program będzie też wyświetlał informacje o opłatach za kartę.
To kolejne już nowości, które trafiły do aplikacji IKO w tym roku. Niedawno bank udostępnił program w wersji ukraińskiej, moduł skanowania faktur (OCR), wizerunki kart, możliwość zapisywania ustawień i zmiany w obsłudze płatności HCE. Z listy planowanych zmian brakuje jeszcze mobilnej autoryzacji i możliwości zakupu biletów komunikacji miejskiej.