W ramach promocji spółka wprowadza dwa nowe produkty: Abonament Leasing+ na samochody osobowe do 3,5 tony oraz Abonament Maszynowy. Kampanii towarzyszy hasło Pewna rata z gwarancją w przyszłości!
Promocja potrwa do 31 grudnia 2019 roku. Warunkiem skorzystania z nowych produktów jest finansowanie leasingiem opartym na stałej stopie procentowej.

Abonament Leasing+ to leasing na samochody osobowe i dostawcze do 3,5 t. Promocja zakłada darmową rejestrację z ubezpieczeniem GAP. Jest to kontynuacja zeszłorocznej kampanii o tej samej nazwie, która cieszyła się dużym zainteresowaniem klientów. Drugi wprowadzany abonament dotyczy rynku maszyn i urządzeń, a nowością jest rozszerzenie tej oferty o finansowanie dla start-upów. W ramach obydwu abonamentów klienci mogą skorzystać z leasingu opartego na stałej stopie procentowej. Gwarantuje to niezmienność raty leasingowej przez cały okres finansowania.
– Postanowiliśmy postawić na większą promocję produktu opartego na stałej stopie procentowej. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient zyskuje stabilność w prowadzeniu biznesu – niezmienność raty, zwłaszcza przy dłuższym okresie finansowania. Szczególnie ważne jest to w abonamencie na maszyny i urządzenia, ponieważ część prowadzonych przez przedsiębiorców inwestycji, które potrzebują gwarancji stałej raty w całym okresie finansowania, jest kapitałochłonna – podkreśla Monika Dąbkowska z Departamentu Produktów PKO Leasing.
W ramach promocji na maszyny PKO Leasing rozszerzył również ofertę produktową dla nowopowstałych firm. Produkt dostępny jest dla nowych klientów PKO Leasing i PKO Banku Polskiego prowadzących działalność gospodarczą poniżej 3 miesięcy. Finansowanie przedmiotu może wynieść maksymalnie nawet do 100 tys. zł. Warunkiem otrzymania finansowania jest 20 proc. wkład własny i pozytywna weryfikacja w Biurze Informacji Kredytowej.
– Wprowadzenie na stałe do oferty PKO Leasing produktu dla start-upów na finansowanie sprzętów z segmentu maszyn i urządzeń wyróżnia naszą ofertę na tle rynku. Wystandaryzowaliśmy procedurę analizy wniosku złożonego przez startup i procesowania transakcji, dzięki czemu przedsiębiorca znacznie szybciej może otrzymać finansowanie – podkreśla Monika Dąbkowska.
W ramach działań promocyjnych przygotowane zostały dwa layouty reklamowe. Kampania prowadzona jest w internecie oraz social mediach. Promocja obejmuje zarówno leasing operacyjny, jak i finansowy.
Źródło: PKO Leasing
