Firmy Worldline, globalny lider w obszarze płatności bezgotówkowych, wspólnie z marką odzieżową Medicine wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i wprowadza kolejne udogodnienie w salonach: płatności bezgotówkowe za pomocą Tap on Mobile.
Rozwiązanie opiera się na wykorzystaniu funkcjonalności urządzeń, którymi na co dzień posługują się pracownicy salonów Medicine (Handheld Zebra), a służy do zamawiana towarów, które nie są dostępne w danym sklepie. Funkcjonalność NFC, jaką posiadają urządzenia Zebra zintegrowane z aplikacją Worldline Tap on Mobile, umożliwia klientom płacenie zbliżeniowo u pracownika salonu, w każdym miejscu w sklepie – przy wieszaku lub w szatni. Opłacony towar jest następnie dostarczony do domu klienta.
– Na tym rozwiązaniu skorzysta zarówno sklep, jak i klient. Na przykład, gdy w salonie zabraknie konkretnego rozmiaru czy koloru danego produktu, personel sprawnie go zamówi. Klient zaś szybko, wygodnie, a przede wszystkim bezpiecznie ureguluje płatność, a na wskazany adres email otrzyma paragon elektroniczny. Ta funkcjonalność znacznie usprawni cały proces zamawiania produktów dla naszych klientów i będzie kolejnym, ważnym etapem wdrażania strategii omnichannelowej – mówi Maciej Stępień, Dyrektor E-commerce Medicine.
Dzięki zintegrowaniu Tap on Mobile z handheldem Zebra Medicine i Worldline połączyły ze sobą dwa „światy” – zamówienie towaru online za pośrednictwem urządzenia, którym dysponuje pracownik Medicine, oraz dokonywania płatności zbliżeniowych w sklepie przez klienta.
– Dodatkowo, zależy nam na podkreśleniu innowacyjnego wspólnego podejścia do jeszcze lepszego procesu obsługi klienta. Razem z Medicine robimy wszystko, aby te procesy były jak najbezpieczniejsze, szybkie, a przede wszystkim wygodne dla klientów – dodaje Artur Żymańczyk, Country Manager Poland w Worldline Merchant Services.
Z ciekawostek Polacy pobili kolejny rekord w płaceniu zbliżeniowo. NBP podaje, że udział płatności zbliżeniowych w ogólnej liczbie płatności bezgotówkowych w terminalach POS w IV kwartale 2022 r. osiągnął historycznie najwyższy poziom – 99,5 proc. Oznacza to, że w sklepach klienci płacą już praktycznie wyłącznie zbliżeniowo.
Źródło: Worldline