Visa Checkout – sprawdzona na całym świecie szybka, wygodna i bezpieczna forma płatności online – jest już dostępna dla klientów Bilety24. Dzięki usłudze, do dokonania płatności wystarczy jedno kliknięcie a następnie podanie loginu i hasła.
W Visa Checkout swoją kartę płatniczą (debetową lub kredytową) i adres dostawy użytkownik zapisuje tylko raz – podczas rejestracji. Dzięki temu dokonanie transakcji płatniczej nie wymaga posiadania przy sobie karty ani wprowadzania wszystkich niezbędnych danych. Dodatkowo usługa jest przystosowana do optymalnego działania zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych, a nad bezpieczeństwem transakcji realizowanych poprzez Visa Checkout czuwa wielopoziomowy system zabezpieczeń wykorzystujący m.in. usługę 3-D Secure.
„Visa Checkout sprawia, że płatności kartą w internecie stają się naprawdę komfortowe, szczególnie tam, gdzie liczy się szybkość. Przy zakupie biletów kluczowy jest czas – często najlepsze bilety zostają błyskawicznie wykupione. Dzięki funkcjonalnościom Visa Checkout oraz łatwości korzystania z tego rozwiązania na urządzeniach mobilnych, bilety można kupić w bardzo wygodny sposób” – komentuje Michał Olkowski, Dyrektor Serwisu Bilety24.
Wraz z wdrożeniem Visa Checkout przez Bilety24na klientów czeka atrakcyjna promocja pod hasłem „Bilety z Visa Checkout”, w ramach której każdy użytkownik dokonujący zakupu w serwisieBilety24poprzez Visa Checkout i spełniający wymagania Regulaminu Promocji, otrzyma jednorazowy rabat na zakupione bilety w wysokości 15 zł.
„Visa Checkout nie tylko ułatwia płacenie online konsumentom, ale przynosi także konkretne korzyści detalistom, którzy udostępniają tę metodę płatności. Bilety24dołączają do grona partnerów Visa Checkout, którzy kierują swoje wysiłki w stronę poprawy doświadczenia użytkowników poprzez uproszczenie ostatniego kroku w procesie zakupowym. Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Visa, dzięki Visa Checkout klienci sklepów internetowych znacznie rzadziej porzucają koszyki – użytkownicy usługi finalizują 82% transakcji zakupu towarów i usług już wybranych i umieszczonych w koszyku a każdy z kupujących realizuje ich średnio o 30% więcej niż pozostali klienci. 9 na 10 badanych jest zadowolonych z transakcji i deklaruje chęć ponownego skorzystania z Visa Checkout” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa1.
Płacenie za zakupy online z Visa Checkout gwarantuje konsumentom dostęp do takich samych korzyści, jakie zapewnia im tradycyjne posługiwanie się kartami – m.in. możliwości odzyskania wydanych pieniędzy w wypadku problemów z dostawą lub niezgodnością towaru z zamówieniem (chargeback).
Visa Checkout to rozwiązanie działające i sprawdzające się na całym świecie od 2014 roku – jest dostępne na 26 rynkach, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Australii i Kanadzie – a globalna sieć akceptacji usługi obejmuje ponad 300 tys. detalistów. Dotychczas w Visa Checkout utworzono ponad 21 milionów kont.
1Dane przywołane w cytacie pochodzą z wewnętrznych danych produktowych Visa dotyczących zakupów dokonywanych z komputerów stacjonarnych, tabletów i urządzeń mobilnych (z wyłączeniem natywnych aplikacji mobilnych i zestawów narzędzi programistycznych SDK) poprzez 21 mln kont Visa Checkout z 26 rynków, w okresie 6 miesięcy od grudnia 2016 r. do maja 2017 r. u ponad 300 tys. detalistów z całego świata udostępniających usługę Visa Checkout.
Źródło: Visa