Platynowy Serwis Concierge jest dostępny dla klientów Private Banking BRE Banku przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Udostępniany jest bez żadnych dodatkowych kosztów.
W skład Platynowego Serwisu Concierge wchodzą pakiet organizacyjno-rezerwacyjny, serwis awaryjny i usługi informacyjne.
W ramach organizacji usług klienci Private Banking BRE Banku mogą np. zlecić:
• organizację i dostarczenie pod wskazany adres biletu na koncert, mecz czy spektakl,
• zorganizowanie wypoczynku w wybranym miejscu na świecie (rezerwacja hotelu, pensjonatu, wycieczki, biletów lotniczych, kolejowych itp.),
• dokonanie rezerwacji w wybranej restauracji, klubie sportowym, centrum biznesowym, stacji obsługi pojazdów itp.
Koszty usług i ich organizacji, po uprzednim zaakceptowaniu, pokrywa klient.
Serwis awaryjny pozwala na szybkie i profesjonalne rozwiązanie problemów technicznych w domu lub w samochodzie. Specjaliści Europ Assistance pomogą klientowi w wyszukaniu sprawdzonego warsztatu naprawczego, pomocy drogowej, wypożyczalni samochodów czy też należących do sieci Assistance: hydraulika, elektryka, ślusarza lub szklarza, a w razie potrzeby – umówią z odpowiednim specjalistą.
W ramach usług informacyjnych kliencie Private Banking BRE Banku otrzymają szybki dostęp do informacji:
• o służbie zdrowia (np. adresy i godziny pracy aptek, placówek medycznych),
• o rozrywkach (np. repertuar kin, teatrów, informacje o koncertach, adresy klubów),
• sportowych (np. informacje o rozgrywkach sportowych i ich wynikach),
• o podróżach i turystyce (np. informacje o klimacie w danym kraju, obowiązkowych szczepieniach, wizach, atrakcjach turystycznych),
• samochodowych (np. informacje nt. sugerowanych połączeń i objazdów, lokalizacji najbliższej stacji benzynowej lub warsztatu samochodowego).
Platynowy Serwis Concierge dla klientów BRE Banku organizuje Europ Assistance Polska.