Firma BEGIMO S.A. wprowadziła w tym roku na polski rynek nowy nośnik reklamowy – okładki na bilety kolejowe Ad-verto, które zapewniają skuteczne, potwierdzone badaniami, dotarcie do grupy docelowej, czyli podróżujących polskimi kolejami. Obecnie rusza jesienna promocja nośnika Ad – verto. Agencje reklamowe, których klienci zdecydują się reklamować swoje usługi na Ad – verto, uzyskają dodatkowe 5% rabatu, obejmującego całość wykonanej kampanii reklamowej. Suma rabatów, zależnie od wielkości zamówienia, może wynieść nawet do 23,5%. Dla klientów, którzy zrealizują kampanie lub złożą zamówienie do końca 2003 roku, spółka BEGIMO przeprowadzi bezpłatne badania skuteczności. Badanie zostanie wykonane przez zewnętrzną agencję marketingową. „Do tej pory przeprowadziliśmy cztery kampanie z użyciem tego nośnika. Przeprowadzone podczas kampanii badania potwierdziły wysoką postrzegalność reklamy oraz przyczyniły się do wzrostu świadomości badanych marek” – powiedziała Izabela Petru, Marketing Manager firmy Begimo S.A. – „Nasza jesienna promocja to wyjątkowa okazja, by sprawdzić skuteczność nośnika Ad-verto po wyjątkowo atrakcyjnej cenie.”
Jesienna oferta promocyjna obowiązuje do końca roku. Aby skorzystać z promocji, należy złożyć zamówienie lub zrealizować kampanię do dnia 31 grudnia 2003 roku. Badania kampanii będą przeprowadzane na próbie 1000 osób, na wybranych dworcach Polski (od 1 do 4). Narzędziem badawczym będzie ankieta, składająca się z maksymalnie 10 pytań. Klient może ułożyć 7 pytań do ankiety.
Sprawdź także:
20.11.2025 (17:25)
Prawie połowa młodych klientów chciałaby, żeby płatności w branży beauty były bardziej nowoczesne
Cyfrowe rozwiązania w coraz większym stopniu ułatwiają codzienne czynności – od zamawiania produktów i przejazdów …
20.11.2025 (15:08)
– informacja prasowa
Tysiące pracowników PKO Banku Polskiego korzysta ze sztucznej inteligencji
Sztuczna inteligencja w największym polskim banku wspiera m.in.: 1,4 tys. programistów w pisaniu kodów, 11 tys. …
20.11.2025 (15:06)
– informacja prasowa
Rynek pożyczkowy w Polsce - październik 2025
W październiku 2025 r. klienci instytucji pożyczkowych zaciągnęli 434,3 tys. pożyczek o średniej wartości 4.341 zł …
20.11.2025 (15:03)
– informacja prasowa
ZEN.COM przewiduje rekordowe oszczędności z cashbacku w Black November 2025
ZEN.COM prognozuje, że w tegorocznym Black November Polacy odzyskają dzięki cashbackowi nawet milion złotych. To …
20.11.2025 (15:01)
– informacja prasowa
Raport Antyfraudowy BIK 2025: Rośnie liczba cyberataków na firmy i instytucje
Głośny niedawno atak na hakerski na bazę danych klientów firmy pożyczkowej, czy wyciek informacji kadrowych z …
20.11.2025 (14:59)
– informacja prasowa
„mBank jest kobietą” - psychologia sukcesu, sport i relacje w biznesie
Budowanie relacji w zespole, psychologia sukcesu, chęć ciągłego uczenia się i umiejętność odnajdywania się w …
