Firma BEGIMO S.A. wprowadziła w tym roku na polski rynek nowy nośnik reklamowy – okładki na bilety kolejowe Ad-verto, które zapewniają skuteczne, potwierdzone badaniami, dotarcie do grupy docelowej, czyli podróżujących polskimi kolejami. Obecnie rusza jesienna promocja nośnika Ad – verto. Agencje reklamowe, których klienci zdecydują się reklamować swoje usługi na Ad – verto, uzyskają dodatkowe 5% rabatu, obejmującego całość wykonanej kampanii reklamowej. Suma rabatów, zależnie od wielkości zamówienia, może wynieść nawet do 23,5%. Dla klientów, którzy zrealizują kampanie lub złożą zamówienie do końca 2003 roku, spółka BEGIMO przeprowadzi bezpłatne badania skuteczności. Badanie zostanie wykonane przez zewnętrzną agencję marketingową. „Do tej pory przeprowadziliśmy cztery kampanie z użyciem tego nośnika. Przeprowadzone podczas kampanii badania potwierdziły wysoką postrzegalność reklamy oraz przyczyniły się do wzrostu świadomości badanych marek” – powiedziała Izabela Petru, Marketing Manager firmy Begimo S.A. – „Nasza jesienna promocja to wyjątkowa okazja, by sprawdzić skuteczność nośnika Ad-verto po wyjątkowo atrakcyjnej cenie.”
Jesienna oferta promocyjna obowiązuje do końca roku. Aby skorzystać z promocji, należy złożyć zamówienie lub zrealizować kampanię do dnia 31 grudnia 2003 roku. Badania kampanii będą przeprowadzane na próbie 1000 osób, na wybranych dworcach Polski (od 1 do 4). Narzędziem badawczym będzie ankieta, składająca się z maksymalnie 10 pytań. Klient może ułożyć 7 pytań do ankiety.
Sprawdź także:
18.11.2024 (17:31)
– informacja prasowa
Akademia Funduszy Europejskich Banku Pekao S.A. pomoże przedsiębiorcom w pozyskaniu unijnego wsparcia
Bank Pekao S.A. uruchamia Akademię Funduszy Europejskich - cykl szkoleń online dla polskich przedsiębiorców na …
18.11.2024 (17:29)
– informacja prasowa
Credit Agricole Bank Polska S.A. dołącza do Koalicji Firm Razem Przeciwko Mobbingowi
Bank Credit Agricole dołączył do Koalicji Firm Razem Przeciwko Mobbingowi, projektu realizowanego przez Dobrą …
18.11.2024 (17:26)
– informacja prasowa
60 proc. Polaków nie zabezpieczyło finansowo bliskich na wypadek swojej śmierci
Tylko co szósta osoba w wieku emerytalnym sporządziła testament. Polacy często nie widzą takiej potrzeby lub nie …
18.11.2024 (17:22)
– informacja prasowa
Revolut dodał w aplikacji płatności BLIKIEM
Revolut, globalna aplikacja finansowa, z której korzysta ponad 45 milionów klientów na świecie i europejski bank, …
18.11.2024 (17:16)
– informacja prasowa
Mastercard wraz z partnerami rozszerza dostępność Click to Pay w polskich e-sklepach
Warszawa, 18 listopada 2024 r. – Click to Pay, czyli nowy, globalny standard płatności kartą w internecie, jest …
18.11.2024 (17:14)
– informacja prasowa
mBank jako pierwszy w Polsce emituje rynkowe obligacje AT1
1,5 mld zł pozyskane z pionierskiej emisji obligacji zasili kapitały mBanku, co pozwoli udzielać kolejnych …