Firma BEGIMO S.A. wprowadziła w tym roku na polski rynek nowy nośnik reklamowy – okładki na bilety kolejowe Ad-verto, które zapewniają skuteczne, potwierdzone badaniami, dotarcie do grupy docelowej, czyli podróżujących polskimi kolejami. Obecnie rusza jesienna promocja nośnika Ad – verto. Agencje reklamowe, których klienci zdecydują się reklamować swoje usługi na Ad – verto, uzyskają dodatkowe 5% rabatu, obejmującego całość wykonanej kampanii reklamowej. Suma rabatów, zależnie od wielkości zamówienia, może wynieść nawet do 23,5%. Dla klientów, którzy zrealizują kampanie lub złożą zamówienie do końca 2003 roku, spółka BEGIMO przeprowadzi bezpłatne badania skuteczności. Badanie zostanie wykonane przez zewnętrzną agencję marketingową. „Do tej pory przeprowadziliśmy cztery kampanie z użyciem tego nośnika. Przeprowadzone podczas kampanii badania potwierdziły wysoką postrzegalność reklamy oraz przyczyniły się do wzrostu świadomości badanych marek” – powiedziała Izabela Petru, Marketing Manager firmy Begimo S.A. – „Nasza jesienna promocja to wyjątkowa okazja, by sprawdzić skuteczność nośnika Ad-verto po wyjątkowo atrakcyjnej cenie.”
Jesienna oferta promocyjna obowiązuje do końca roku. Aby skorzystać z promocji, należy złożyć zamówienie lub zrealizować kampanię do dnia 31 grudnia 2003 roku. Badania kampanii będą przeprowadzane na próbie 1000 osób, na wybranych dworcach Polski (od 1 do 4). Narzędziem badawczym będzie ankieta, składająca się z maksymalnie 10 pytań. Klient może ułożyć 7 pytań do ankiety.
Sprawdź także:
19.12.2025 (05:31)
– informacja prasowa
Podsumowanie 2025 r. w ubezpieczeniach dla kierowców, co się zmieni w 2026 r.?
Po III kwartale średnia składka w ubezpieczeniu OC komunikacyjnym wyniosła 553 zł, a średnia szkoda nieco ponad 12 …
19.12.2025 (05:29)
– informacja prasowa
VeloAnaliza: Boże Narodzenie dodaje ok. 6 mld zł do PKB Polski
Święta Bożego Narodzenia wywierają wyraźny, sezonowy wpływ na PKB, podbijając aktywność gospodarczą w IV kwartale. …
19.12.2025 (05:23)
45 mln rachunków z dostępem do bankowości elektronicznej. Smartfon wypiera „bank na komputerze”
Raport NetB@nk ZBP za III kwartał pokazuje rosnącą liczbę kont z dostępem do bankowości elektronicznej, ale też …
19.12.2025 (05:16)
– informacja prasowa
Twisto rozszerza działalność o Bułgarię
Twisto kontynuuje międzynarodową ekspansję i po roku od wejścia na rynek rumuński rozszerza działalność o Bułgarię, …
19.12.2025 (05:13)
– informacja prasowa
Credit Agricole rozwija sieć wpłatomatów
Bank Credit Agricole we współpracy z ITCARD rozszerza sieć wpłatomatów w całej Polsce. Klienci banku mogą korzystać …
19.12.2025 (05:12)
– informacja prasowa
Bank Pocztowy nagrodzony za program „Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta” w konkursie Innowator ESG 2025
Ponad 9 tysięcy seniorów, dorosłych i młodzieży oraz ponad 1,5 miliona odsłon bezpłatnych webinarów online – to …
