Z bezpłatnym kontem Nestor zawsze wiesz ile masz pieniędzy oraz ile i na co wydałaś – przekonuje swoją sąsiadkę babcia Zenia w najnowszej reklamie Banku Pocztowego.
Już od 2 października br. w telewizji będzie można oglądać drugi z kolei spot najnowszej kampanii Banku Pocztowego. Reklama ma przekonać osoby starsze, że trzymanie pieniędzy w banku jest dużo lepszym rozwiązaniem, niż chowanie ich w skarpecie, dlatego rodzinę Nowaków reprezentuje tu nestorka rodu – babcia Zenia.
W październikowym odcinku serialu reklamowego babcia Zenia spotyka się w domu ze swoją koleżanką (w tej roli aktorka teatralna, kinowa i telewizyjna Aniceta Ochnicka) na herbatę, plotki i wspólne robienie na drutach. Widząc, że koleżanka kończy już dzierganie efektownej, wełnianej skarpety babcia Zenia pyta ją z uśmiechem, czy nadal jest to jej sposób na przechowywanie pieniędzy. Okazuje się, że koleżanka nie ufa bankom, mimo że przez to nigdy nie wie ile ma pieniędzy, a ile już wydała. Przedstawicielka rodziny Nowaków, która już wcześniej przekonała się do Pocztowego Konta Nestor przyznaje, że kiedyś miała podobne problemy, ale to już przeszłość. Teraz, dzięki darmowemu kontu w Banku Pocztowym doskonale zna stan swoich oszczędności. Nie ma też problemów z obsługą, bo nie ona chodzi do banku, ale Bank Pocztowy sam przychodzi do niej. W tym momencie pod dom babci Zeni podjeżdża na rowerze listonoszka Jagoda, by dostarczyć jej pieniądze z Pocztowego Konta Nestor.
To już druga w trwającej kampanii reklama, w której Bank Pocztowy stawia na edukację finansową. Wcześniej, w reklamie Pocztowego Konta Standard, Nowakowie przekonywali sąsiada, że trzymanie pieniędzy w banku jest znacznie bezpieczniejsze, niż chowanie ich „po kieszeniach”. Reklamując w ten sposób produkty finansowe Bank Pocztowy realizuje misję prostej i dostępnej bankowości, chcąc przeciwdziałać dotyczącemu nawet 9 mln Polaków nieubankowieniu.
Najnowszy spot Banku Pocztowego będzie można oglądać od 2 do 24 października 2010 r. w TVP1, TVP2, TVP 3, Polsacie, TVN, TVN7, TV4. Tak jak dotychczas, kampanię dla Banku Pocztowego przygotowała agencja Banah Group. Produkcją spotu zajął się Opus Film, a zakupem mediów – Mediaedge:cia. Reżyserem nowych spotów jest Michał Gazda, który w tym roku wyreżyserował m.in. najnowszą serię serialu „Usta, usta“.
Źródło: Bank Pocztowy