Według danych przed audytem, K2 osiągnęła w ubiegłym roku sprzedaż na poziomie 6.348 tys. zł, co oznacza 15% wzrost w stosunku do 2003 roku. Wynik EBITDA spółki wyniósł 0,7 mln zł i był ponad dwukrotnie wyższy w porównaniu z rokiem 2003. W ostatnim kwartale K2 osiągnęła blisko 2,5 mln przychodów.
W 2004 roku K2 kontynuowała obsługę wszystkich kluczowych klientów, rozszerzając zakres współpracy. Wśród pozyskanych w 2004 roku klientów K2 znajdują się: AIG TFI, BGŻ, Coca-Cola, Discovery, FUJI Film, Link4, Multibank, PZU Życie, SANITEC Koło, Skandia oraz US Pharmacia. Na uwagę zasługuje paneuropejski, obejmujący zasięgiem 17 krajów, projekt dla URSA – lidera rynku materiałów izolacyjnych. W 2004 roku K2 przejęło obsługę e-marketingową firmy Peugeot Polska.
W ubiegłym roku K2 uzyskała 7 nagród i wyróżnień na konkursach reklamowych.
Nagrodę Bronze Drum w międzynarodowym konkursie Golden Drum Awards zdobyła witryna produktowa www.407.peugeot.pl „Peugeot 407 – Znów warto rozmawiać o samochodach”, zaś serwis „Modna Nokia” otrzymał nominację do grona Finalistów Konkursu Cresta Awards, srebrną nagrodę na konkursie KTR, a także wyróżnienie w konkursie Złote Orły. Oba serwisy zostały dodatkowo uhonorowane wyróżnieniami webdesignerskimi, m.in.: ITA Featured Site Award, NewPick, Fcukstar oraz 4EFX Alternative Design.
W 2004 roku do oferty K2 wprowadzona została usługa outsourcingu krytycznych systemów e-marketingowych – K2 Managed Hosting, obejmująca wysokiej jakości pasmo, dzierżawę infrastruktury, udostępnianie oprogramowania w modelu ASP oraz gwarancję niezawodności aplikacji i serwisów. K2 Managed Hosting powstała przy współpracy z operatorem telekomunikacyjnym ATM S.A.
W kooperacji z polskim oddziałem RedDot Solutions, K2 uruchomiła Centrum Rozwiązań RedDot, pozwalające zainteresowanym firmom na warsztatowe sprawdzenie wdrożeń systemu zarządzania treścią. K2 uzyskała też status RedDot Advanced Partner, zaś specjaliści K2, otrzymali indywidualne certyfikaty CMS RedDot.
K2, wspólnie z firmą Microsoft, rozwija ofertę w obszarze portali korporacyjnych, finalizując prace nad pakietem rozszerzeń do Microsoft SharePoint Portal Server 2003. Pakiet o nazwie K2 add-ins for SharePoint stanowi zestaw gotowych rozwiązań, służących zwiększeniu produktywności pracy oraz przejrzystości funkcjonowania organizacji Klienta.
W 2004 roku, K2 rozszerzając zakres świadczonych usług e-marketingowych, utworzyła zespoły ePR i e-commerce. Zespół ePR zrealizował internetowe projekty wizerunkowe dla Michelin i PZU Życie. Zespół e-commerce doprowadził m.in. do wdrożenia sklepu internetowego Nokia.
W drugiej połowie 2004 roku dokonano zmiany wizualizacji marki. K2 odświeżyła swoje logo, uruchomiła nową witrynę internetową, a także wdrożyła nową strategię komunikacji firmy.
W obszarze organizacji, K2 przeprowadziła optymalizację procesów, której celem było zmniejszenie czasu i kosztów realizacji projektów. Optymalizacja objęła procedury organizacyjne oraz wdrożenie systemu CRM – pierwszego, uruchomionego w polskiej agencji interaktywnej z funduszy PHARE.
Doszło również do zmian w organizacji K2. Grzegorz Kurowski, dotychczasowy Dyrektor Marketingu, objął stanowisko Dyrektora Konsultingu i Rozwoju, wiążące się z odpowiedzialnością za rozwój nowych produktów i usług K2, pozyskiwanie oraz rozszerzanie współpracy z klientami agencji oraz komunikację spółki. W skład Działu Konsultingu i Rozwoju weszli również: PR Manager Grzegorz Mazurek, zajmujący się promocją i wizerunkiem K2 oraz usługami ePR dla jej klientów, a także Młodszy Konsultant Katarzyna Wiśniewska. Dodatkowo, do działu IT, dołączył Michał Nowak – IBM WebSphere Engineer, pracujący przy projektach opartych o platformę handlu elektronicznego IBM.
Biznesplan na rok 2005 zakłada osiągnięcie 8 mln przychodów i EBITDA na poziomie 1 mln zł i oceniany jest przez Zarząd jako bezpieczny.
Motorem rozwoju K2 w roku 2005 mają być przede wszystkim nowe usługi wprowadzane do oferty e-marketingowej i technologicznej spółki.