Aplikacja mobilna goodie została pobrana już 500 tysięcy razy. Goodie jest w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych bezpłatnych aplikacji zakupowych w Polsce w sklepach App Store i Google Play.
— Grono użytkowników goodie powiększa się bardzo szybko, a rosnąca popularność przekłada się na coraz wyższe miejsca w rankingach aplikacji — mówi Wojciech Grudzień, Prezes Zarządu Millennium Goodie. —To świetne narzędzie do planowania codziennych zakupów i robienia ich w najlepszych cenach. Wkrótce wprowadzimy do goodie nowe funkcje, odpowiadające na potrzeby współczesnych smart shoppperów — dodaje.
Platforma zakupowa goodie (bezpłatna aplikacja mobilna i strona internetowa www.goodie.pl) została uruchomiona pod koniec 2016 roku przez Bank Millennium jako wewnętrzny start-up. Do dziś aplikację goodie pobrano już pół miliona razy. Goodie prezentuje oferty ponad 600 marek sklepów stacjonarnych, internetowych i restauracji w całej Polsce oraz informacje o ponad 1500 zniżkach, bieżących promocjach oraz wyprzedażach. To wygodny, osobisty doradca zakupowy, pozwalający szybko wyszukać atrakcyjne oferty w określonej lokalizacji i prezentujący promocje najlepiej dopasowane do preferencji użytkownika.
Z goodie łatwo można założyć karty stałego klienta wielu galerii handlowych i wygodnie przechowywać je w aplikacji. Goodie regularnie zaprasza na wydarzenia na terenie galerii i ułatwia przeglądanie najświeższych gazetek promocyjnych sieci sklepów oraz hipermarketów. Umożliwia też głosowe wyszukiwanie produktów oraz tworzenie list zakupowych, które można udostępniać rodzinie i znajomym. We współpracy ze znanymi markami, przygotowuje także liczne akcje rabatowe, dostępne tylko dla użytkowników aplikacji. Obecnie użytkownicy goodie mogą skorzystać np. ze zniżki na zakup paliw na stacjach Circle K w całej Polsce (szczegóły na www.goodie.pl).
Źródło: Bank Millennium