Bohaterką nowego spotu reklamowego jest pracownik banku – Katarzyna Sadowska, którą widzowie mieli już okazję poznać w poprzedniej kampanii oraz „występująca na drugim planie” trudna do przewidzenia pogoda. Poprzez kampanię Polbank EFG chce pokazać swoim klientom jak dużą zaletą jest kredyt, który w łatwy sposób można kontrolować.
– Chcemy, uświadomić Klientom, że z dobrym kredytem można czuć się naprawdę bezpiecznie, niezależnie od swojej sytuacji finansowej. Skoro nie da się przewidzieć pogody na najbliższe dni, tym trudniej jest przewidzieć swoją sytuację finansową za kilka miesięcy. Dlatego stworzyliśmy Kredyt Bezpieczny, który każdy może spłacać według swoich bieżących możliwości – podkreśla Paweł Maliszewski, dyrektor marketingu w Polbanku EFG.
Mając Kredyt Bezpieczny w każdej chwili można dostosować wysokość rat do swoich bieżących możliwości, a nawet obniżyć je do minimum – wystarczy spłacać tylko 2% wartości aktualnego zadłużenia. W ten sposób Kredyt Bezpieczny dopasowuje się do aktualnej sytuacji finansowej klientów – kiedy mają większe wydatki mogą spłacać tylko kwotę minimalną, kiedy wydatków jest mniej – mogą spłacać więcej, bez żadnych dodatkowych opłat.
Za przyznanie Kredytu Bezpiecznego bank nie pobiera żadnej prowizji. Jedyną opłatą jest 5 zł miesięcznie, które Klient płaci wtedy gdy z niego korzysta.
Poza wspomnianą elastycznością niewątpliwą zaletą Kredytu Bezpiecznego jest również fakt, że można go dostać w wysokości nawet ćwierć miliona złotych i to bez żadnych zabezpieczeń.
Kampania swoim zasięgiem obejmie wyłącznie telewizję. Spoty reklamowe będą emitowane w TVP 1 oraz TVP 2, TVP 3, Polsat, TVN, TV4 i TVN 7.
Nowa kreacja Polbanku w ramach kampanii reklamowej, podobnie jak w poprzednich częściach, została przygotowana przez agencję BNA pod kierownictwem Wojciecha Mierowskiego. Spot reklamowy powstał pod okiem Piotra Mikuckiego twórcy wielu filmów dokumentalnych oraz reżysera wielu przedstawień Teatru TV. Operatorem zdjęć jest Jan Holoubek, autor zdjęć ok. 100 filmów reklamowych. Planowanie oraz zakup mediów przeprowadził zespół domu mediowego Macroscope OMD pod kierownictwem Beaty Kowalewskiej.