Polbank EFG nie tylko podniósł oprocentowanie swojego najbardziej popularnego produktu depozytowego – Konta Samooszczędzającego – ale utrzymał także inne zalety wyróżniające go pozytywnie wśród wielu ofert na rynku bankowym. Przede wszystkim standardowe (a nie promocyjne) oprocentowanie na poziomie 6% dostępne jest już od pierwszej złotówki wpłaconej na konto, podczas gdy w większości banków wysokość oprocentowania jest zależna od ilości pieniędzy zgromadzonych na koncie.
Poza obecnie najwyższym oprocentowaniem, właściciel konta oszczędnościowego w Polbanku otrzyma również kartę płatniczą, dzięki której będzie miał nieograniczony dostęp do swoich oszczędności. Będzie je można wypłacać w każdym bankomacie w kraju i za granicą oraz dokonywać transakcji w punktach handlowo-usługowych. Jeżeli wypłaty dokona się w bankomatach Polbanku EFG oraz Euronetu
(niemal tysiąc punktów w całej Polsce) bank nie pobierze za tą operację żadnych opłat. Polbank EFG nie obciąża również klientów żadnymi dodatkowymi opłatami za prowadzenie konta czy obsługę internetową lub telefoniczną.
– To już czwarty raz, kiedy Polbank EFG podwyższa oprocentowanie Konta Samooszczędzającego. Dzięki temu utrzymujemy się na pozycji lidera wśród kont oszczędnościowych w Polsce – mówi Paweł Maliszewski, Dyrektor Marketingu Polbanku EFG.
Konto Samooszczędzające stanowi połączenie dwóch rachunków: gotówkowego, który zapewnia szerokie możliwości transakcyjne i dostęp do innych produktów oszczędnościowych (takich jak lokaty i fundusze inwestycyjne) oraz oszczędnościowego, który ma bardzo wysokie oprocentowanie (6%), ale nieco mniejsze możliwości transakcyjne. Przelewy przez Internet można realizować bez opłat przy przelewaniu pieniędzy wewnątrz banku z rachunku oszczędnościowego na rachunek gotówkowy oraz z rachunku gotówkowego na zewnątrz.
W poniedziałek, 5 maja ruszyła kampania reklamowa Konta Samooszczędzającego. Film reklamowy, którego reżyserem jest Tomasz Konecki, autor takich filmów jak: „Ciało”, „Testosteron” „Lejdies”, obejrzeć można będzie w największych stacjach telewizyjnych. Kampanię telewizyjną wspierają reklamy prasowe, radiowe, internetowe oraz outdoorowe.
Podwyżce oprocentowania konta towarzyszy również wzrost oprocentowania terminowych i dynamicznych lokat złotowych. W przypadku rocznej lokaty złotowej będzie można zarobić nawet 7,0 proc. Z kolei w przypadku rocznej złotowej Lokaty Dynamicznej oprocentowanie będzie narastać od 4,0 proc. aż do 14,50 proc. w ostatnim miesiącu oszczędzania.