– Zdecydowaliśmy się na kampanię Elastycznych Finansów Firmowych, ponieważ chcieliśmy pokazać, że nawet tak mały przedsiębiorca, jak bohater naszej reklamy – właściciel sklepu kibica pod halą sportową, może rozwinąć skrzydła jeśli tylko skorzysta z właściwego narzędzia. Elastyczne Finanse Firmowe dzięki możliwości elastycznej spłaty mogą przyczynić się do rozwoju biznesu, a jednocześnie nie muszą oznaczać wyrzeczeń – mówi Iwona Zaleta, dyrektor Biura Małych Przedsiębiorstw w Polbanku.
Elastyczne Finanse Firmowe to produkt, który powstał z myślą o małych firmach. Polbank do ich grona zalicza przedsiębiorstwa z uproszczoną księgowością (karta podatkowa, ryczałt ewidencjonowany, podatkowa księga przychodów i rozchodów), których roczny obrót nie przekracza 800.000 euro (ok. 3,2 mln złotych). Prowadzą one działalność gospodarczą jako: osoba fizyczna (w tym osoby wykonujące wolne zawody), spółka cywilna, spółka jawna oraz spółka partnerska.
Zasady funkcjonowania Elastycznych Finansów Firmowych są przejrzyste. Jest to odnawialna, linia kredytowa przyznawana przedsiębiorcy na rok z opcją automatycznego przedłużenia. Linia ta funkcjonuje niezależnie od Rachunku rozliczeniowego, a środki dostępne w ramach przyznanego limitu można pobierać w dowolnym momencie m.in. dzięki darmowej karcie debetowej.
W ramach Elastycznych Finansów Firmowych można uzyskać środki do 1 000 000 złotych. W przypadku, gdy przedsiębiorca nie posiada zabezpieczenia kredytu, maksymalna kwota wynosi aż 120 000 złotych.
Zabezpieczenie kredytu, a dokładnie jego rodzaj i wartość, ma również wpływ na wysokość marży pobieranej przez Polbank – im lepsze zabezpieczenie tym bardziej korzystne warunki.
Spoty emitowane w ramach nowej kampanii Polbanku mają długość 30’’. Można je oglądać na antenie TVP1, TVP2 oraz Polsatu i TVN. Najnowsza reklama, podobnie jak wszystkie dotychczasowe kampanie reklamowe i akcje marketingowe Polbanku, została utrzymana w czarno-białej konwencji. Reżyserem spotu był Piotr Mikucki. Intensywna kampania telewizyjna będzie wsparta także kampanią radiową. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy OMD Macroscope. Za powstanie spotów odpowiedzialna jest agencja BNA.