Od 15 września przez 30 dni telewidzowie będą mogli oglądać w TV Mango 24 liczne emisje
15-minutowego filmu reklamowego MTU. Klienci, zainteresowani ubezpieczeniem OC, będą mogli skontaktować się z MTU dzwoniąc na infolinię lub wysyłając sms, a następnie wspólnie z konsultantem Mojej Infolinii zawrzeć umowę ubezpieczenia.
Ten nowy dla ubezpieczeń kanał dystrybucji z powodzeniem funkcjonuje już w Europie Zachodniej.
MTU to najmłodszy ubezpieczyciel w Grupie Ergo Hestia. To także drugie, obok STU Ergo Hestia SA, towarzystwo majątkowe w tej Grupie. MTU rozpoczęło działalność w połowie 2002 roku, wykorzystując licencję istniejącego wcześniej Towarzystwa Ubezpieczeniowego PBK, które w grudniu 2000 roku zostało przejęte przez STU Ergo Hestia S.A.
W roku 2005 MTU ubezpieczyło już ponad 230 tysięcy osób, po półroczu uplasowało się na 16 miejscu w rankingu majątkowych zakładów ubezpieczeń, osiągając przypis składki w wysokości 57,1 mln zł, wobec 7 mln zł w analogicznym okresie roku 2004, co oznacza wzrost o ponad 800%.
MTU konsekwentnie realizuje przyjętą od początku strategię i coraz mocniej plasuje się
w świadomości klientów, chcących ubezpieczyć dom i samochód, na rynkach mniejszych miast i miejscowości. Dopasowana do potrzeb rynku oferta produktowa, połączona z właściwym doborem kanałów dystrybucji i wysokim poziomem serwisu posprzedażowego, bazującego na najlepszych doświadczeniach Grupy Ergo Hestia, pozwalają MTU w dalszym ciągu kontynuować dynamiczny wzrost.
Obecnie to właśnie MTU staje się coraz częściej i chętniej wybieranym towarzystwem ubezpieczeń przez mieszkańców mniejszych miejscowości.
MANGO 24 jest jedynym na rynku polskim kanałem telewizyjnym działającym na podstawie koncesji KRRiTV satelitarnego programu telewizyjnego poświęconemu wyłącznie Telesprzedaży. MANGO 24 dystrybuowane jest za darmo w 98% gniazd sieci kablowych
w Polsce oraz na platformie cyfrowej CYFRA+. Obecnie sygnał dociera do 4 mln gospodarstw domowych i blisko 15 mln widzów.