Popularność „polskiego hydraulika” to efekt działań Polskiej Organizacji Turystycznej, których celem była promocja Polski na zachodzie. Teraz, jako nowa twarz Vabbi, lansuje on polską przedsiębiorczość.
Wybór tej postaci na potrzeby kampanii promocyjnej marki Vabbi, tak wyjaśnia prezes firmy Semax, Mariusz Szeib: „Szukając nowej twarzy dla Vabbi trafiłem na artykuł, w którym autor pytał czy Piotrem Adamskim – ‘polskim hydraulikiem’ zainteresują się polskie firmy? Dlaczego nie Vabbi? – pomyślałem. Po pierwsze jesteśmy siecią o kapitale polskim i, tak jak polski hydraulik, jesteśmy z tej polskości dumni. Po drugie hydraulik to najlepiej wyeksportowany polski ‘towar’ ”.
Kampania promocyjna Vabbi zostanie wsparta działaniami BTL w postaci ulotek, gazetek, standów, wykorzystujących wizerunek Piotra Adamskiego. Na potrzeby akcji przygotowano również specjalną edycję koszulek z fotografią modela oraz hasłem „Polish look, polish spirit”, w pięciu językach: angielskim, rosyjskim, greckim, arabskim oraz chińskim.
„Polski hydraulik” będzie także gwiazdą otwarcia nowego sklepu sieci Vabbi, które odbędzie się 15 października w Zielonej Górze.
Vabbi oferuje odzież i obuwie znanych polskich i zagranicznych producentów. Zasada działania firmy to sprzedaż końcówek kolekcji i nadwyżek produkcyjnych. Dla klienta oznacza to markowe produkty w cenie o 30-70% niższej od wyjściowej.