Została przyjęta na stanowisko Account Managera. Wcześniej pracowała jako Campaign Manager w agencji a2 – advertising & marketing S.A.. Koordynowała tam przebieg akcji reklamowych na terenie całej Polski. Następnie, na stanowisku Account Executive, dbała o wizerunek klientów agencji reklamowej G7, m. in. Heyah i Nike. Później przeszła do BBDO Warszawa do działu BTL Proximity, gdzie w charakterze Senior Account Executive, a później Account Managera, obsługiwała Telekomunikację Polską.
Sprawdź także:
04.10.2024 (17:21)
– informacja prasowa
Dla prawie połowy Polaków największym finansowym wyzwaniem tej jesieni są bieżące rachunki i opłaty
Wraz z początkiem września, dzieci wracają do szkoły, chwilę po nich studenci na uczelnie, a dorośli szykują się na …
04.10.2024 (17:18)
– informacja prasowa
Carrefour i MoneyGram rozszerzają współpracę na wszystkie hipermarkety sieci w Polsce
Carrefour Polska kontynuuje rozwój współpracy z MoneyGram, umożliwiając swoim klientom …
04.10.2024 (17:14)
– informacja prasowa
Fintech dla początkujących - umiejętności i zarobki
Fintech to jedna z najszybciej rozwijających się branż na świecie, w tym również w Polsce. Nowe technologie coraz …
04.10.2024 (17:12)
– informacja prasowa
Zdjęcie karty kredytowej w mediach społecznościowych. Ryzyko kradzieży tożsamości i naruszenie prywatności
W dobie powszechnej cyfryzacji i dominacji mediów społecznościowych, wiele osób chętnie dzieli się szczegółami ze …
04.10.2024 (17:10)
– informacja prasowa
4 na 5 pracujących Polaków czuje się zaangażowana w swoją pracę
Ponad 80 proc. polskich pracowników przyznaje, że jest zaangażowana w swoją pracę, a połowa deklaruje, że ich firma …
04.10.2024 (17:09)
– informacja prasowa
Dla kobiet na stanowiskach kierowniczych różnorodność oznacza coś więcej niż tylko płeć
Polska odnotowuje coraz większy udział kobiet na stanowiskach kierowniczych, co stawia ją w czołówce krajów Unii …