Informacje o sieci usługodawców i wsparcie w organizacji życia codziennego, pomoc prawna, infolinia medyczna i szpitalna, wizyty ambulatoryjne u lekarzy specjalistów lub lekarskie wizyty domowe, wsparcie specjalistów: elektryka, ślusarza, a nawet naprawa sprzętu RTV/AGD/PC – to tylko kilka usług, które są już dostępne dla klientów Smartney. Instytucja pożyczkowa, która w połowie kwietnia obchodziła pierwsze urodziny, we współpracy z AXA Assistance przygotowała 4 pakiety usług pod nazwą Komfort24. Na razie oferta jest dostępna w sieciach partnerskich: Fines i Unilink Cash, ale kolejnym etapem będzie wprowadzenie podobnych usług w kanale online.
– Prace nad projektem rozpoczęliśmy ponad pół roku temu. Jeszcze nie wiedzieliśmy, że świat opanuje pandemia, organizacja codziennego życia będzie dużo bardziej skomplikowana, a ludzie będą musieli załatwiać większość spraw bez wychodzenia z domu. Liczymy na to, że w tej chwili nasza oferta trafi jeszcze bardziej w potrzeby konsumentów oraz zapewni im realne wsparcie, chociażby w zorganizowaniu pomocy medycznej, prawnej lub technicznej. W sytuacji gdy wiele podmiotów i punktów informacyjnych jest zamkniętych, a przemieszczanie się jest sporym wyzwaniem – dużo łatwiej zorganizować wizytę lekarza, ustalić zakres świadczeń medycznych realizowanych przez poszczególne placówki szpitalne, zamówić hydraulika lub zapytać o pomoc prawną korzystając z dedykowanej temu projektowi infolinii. To istotne zwłaszcza w dobie pandemii, gdy nasze zdrowie i profesjonalne porady dostępne bez wychodzenia z domu są szczególnie ważne – mówi Katarzyna Jóźwik, Dyrektor Generalna Smartney.
Pożyczka & pakiet usług dodatkowych
Konsument, który decyduje się na pożyczkę w Smartney może wykupić jeden z czterech pakietów z palety Komfort24. Do wyboru jest pakiet Podstawowy, Podstawowy Plus, Rodzinny oraz Rodzinny Plus. Co ważne, czas trwania usługi to 12 lub 18 miesięcy, niezależnie od tego na jaki czas klient zaciągnął pożyczkę.
– O ile odrębne usługi można znaleźć w ofercie różnych podmiotów finansowych i nie tylko, to konstrukcja Komfort24 jest optymalnie dobrana zarówno zakresem jak i ceną do różnorodnych potrzeb klientów i ich sytuacji życiowej – podkreśla Łukasz Hajkowski, Dyrektor Sprzedaży oraz Członek Zarządu AXA Assistance.
Projekt powstał we współpracy z AXA Assistance. Na razie oferta jest dostępna w sieci partnerów m.in. Fines i Unilink Cash, ale w przyszłości pakiety będzie można kupić też online. – W tej chwili realizujemy pilotaż, z którego chcemy wyciągnąć wnioski na przyszłość. Zależy nam na tym, żeby dopasować usługi do różnych grup klientów i kanałów sprzedaży, zwłaszcza w czasach, w których rzeczywistość, oraz potrzeby z nią związane, zmieniają się z dnia na dzień – podsumowuje Katarzyna Jóźwik.
Jakie usługi klient może otrzymać w ramach 4 pakietów Komfort24? |
- Informacje o sieci usługodawców i organizacja wizyty
- Telefoniczna informacja prawna
- Infolinia medyczna i szpitalna
- Stomatologiczny program rabatowy
- Usługi elektryka
- Usługi ślusarza
- Całodobowe Centrum Rezerwacyjne (organizacja wizyt u lekarza i badania)
- Wizyty ambulatoryjne u lekarzy specjalistów (4 rodzaje)
- Wizyty domowe lekarzy
- Kreator dokumentów prawnych
- Usługi innych specjalistów domowych
- Naprawa sprzętu RTV/AGD/PC (do 900 PLN , 1 raz)
Źródło: Smartney