Po kampanii wizerunkowej oraz dwóch odsłonach promujących ofertę, której ważnym elementem jest 70% zniżka na ubezpieczenie OC i AC dla bezszkodowych kierowców, Proama rozpoczęła następny etap komunikacji marketingowej. Nowa kampania Proama prezentuje kolejny produkt – Super Assistance – dobrowolne ubezpieczenie, dzięki któremu klient otrzymuje pomoc w razie wypadku, awarii bądź kradzieży samochodu.
– Zauważyliśmy, że ceny najlepszych produktów assistance są na tyle wysokie, że na ich zakup mogą sobie pozwolić tylko nieliczni. W związku z tym stworzyliśmy produkt o szerokim zakresie w cenie 149 zł rocznie, co podkreślamy już na początku spotu – wyjaśnia Krzysztof Wanatowicz, dyrektor ds. Produktów Ubezpieczeniowych, Proama.
Specjalnie przygotowana dla spotu animacja symbolizuje trzy najważniejsze wyróżniki Super Assistance: „pomoc tuż pod domem”, ochrona na terenie całej Unii Europejskiej oraz samochód zastępczy nawet na 7 dni. Jednak zakres ochrony produktu jest znacznie szerszy.
– Ubezpieczenie to zapewnia pomoc kierowcy także w sytuacji, gdy zabraknie mu paliwa lub wleje ropę zamiast benzyny, zatrzaśnie wewnątrz auta kluczyki, przebije oponę lub rozładuje się akumulator – dodaje Krzysztof Wanatowicz. – Ponadto po wypadku lub awarii odprowadzimy naprawiony samochód pod wskazany adres.
Super Assistance obejmuje również m.in. transport osoby ubezpieczonej do placówki medycznej, hospitalizację dla kierowcy i pasażerów samochodu w razie wypadku lub poważnego zachorowania podczas pobytu za granicą, jak również usługi tłumacza. Assistance w Proama to także dostęp do infolinii medycznej oraz do serwisu dla kierowców.
– Koncepcja nowego spotu jest spójna z poprzednimi odsłonami – nadal występuje w nim zespół profesjonalistów Proama, zgodnie z pozycjonowaniem marki. Specjaliści razem pracują nad przygotowaniem najlepszej oferty dla klientów. Na koniec spotu Osobisty Doradca zachęca do telefonicznego kontaktu lub do odwiedzenia jednego ze współpracujących z nami agentów – wyjaśnia Mira Dobek, Senior Brand Manager, Proama.
Kreacje do telewizji przygotowała agencja Change Integrated. Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiedzialny jest: dom mediowy Mediacom. Za kampanię w Internecie czyli za przygotowanie kreacji, planowanie i zakup mediów online odpowiada agencja Hypermedia Isobar.
Źródło: Proama