W ciągu niespełna miesiąca wartość środków zdeponowanych przez klientów na Nowym Koncie Oszczędnościowym Banku Pocztowego wzrosła o 40 mln zł.
Odkąd na początku października Bank Pocztowy podniósł podstawowe oprocentowanie Nowego Konta Oszczędnościowego do 5% w skali roku saldo zgromadzonych na nim środków zaczęło ponownie bardzo szybko wzrastać. W połowie listopada wartość oszczędności zdeponowanych w ten sposób przez Klientów przekroczyła 400 mln zł. Dynamika przyrostu salda w okresie od 1 października do 16 listopada br. wyniosła 123%.
Z produktów i usług Banku Pocztowego korzysta już 485 tys. klientów. Blisko 105 tys. spośród nich to użytkownicy Nowego Konta Oszczędnościowego. Większość kont otwieranych jest za pośrednictwem urzędów pocztowych.
Nowe Konto Oszczędnościowe, które łączy w sobie najlepsze cechy lokaty i konta, jest bezpłatne. Klienci mogą nawet 3 razy w miesiącu, raz w formie gotówkowej i dwa razy w formie przelewu, wypłacić gotówkę nie tracąc przy tym odsetek. Wygodę w korzystaniu z Nowego Konta Oszczędnościowego zapewnia możliwość obsługi konta zarówno w placówkach banku i urzędach pocztowych, jak również przez internet i telefon.
Źródło: Bank Pocztowy