Oceny dokonali najlepsi w branży specjaliści z agencji interaktywnych oraz firmy zajmującej się doradztwem medialnym. Członkowie jury brali pod uwagę pięć najważniejszych kryteriów, jakie należy uwzględnić przy tworzeniu dobrej witryny internetowej, czyli: wartość wizerunkową, użyteczność, jakość serwisu, innowacyjność i ergonomię, przyznając każdej z nich oceny w skali 0- poniżej krytyki do 5- oznaczającej rozwiązanie modelowe.
Zwycięzcami rankingu zostali ex aequo BRE Bank i TVN, zdobywając 17,7 na 25 możliwych punktów. Witryna BRE Banku została najlepiej oceniona pod względem użyteczności, czyli dostępności menu głównego, wyszukiwarki oraz innowacyjności, czyli stosowania nowoczesnych narzędzi e-marketingu, takich jak np. RSS, newslettery czy podcasty.
Przypomnijmy, że już w ubiegłym roku BRE udostępnił użytkownikom Internetu pierwszy korporacyjny czytnik RSS, a ponad miesiąc temu, pierwszy polski czytnik podcastów umożliwiający odczytywanie plików audio, a także zarządzanie transmisją tych plików na podłączone do komputera urządzenie- odtwarzacz MP3 lub iPoda.
Nowy serwis internetowy BRE Banku ruszył pod koniec ubiegłego roku. Pełni funkcję sprzedażowa i informacyjną. Realizację celów biznesowych wspiera zupełnie nowa szata graficzna portalu BRE Banku, opracowana we współpracy z najlepszymi grafikami i konsultantami branży IT.
Obecna wersja to pierwsza faza w realizacji tego projektu.„Jeszcze w tym roku planujemy wdrożenie fazy II. Uruchomimy kolejne narzędzia pomagające w utrzymaniu relacji z klientem, w tym między innymi: symulatory oparte na realnych danych, kalkulatory i nowe wizardy. Utrzymanie stałych relacji z klientami poprzez portal BRE Banku zapewni nam możliwość ciągłego informowania o nowych produktach reagowania na zmieniające się potrzeby rynku oraz pobudzanie wśród naszych klientów pomysłów i rozwiązań usprawniających funkcjonowanie ich biznesu”- mówi Radosław Butryn, szef Wydziału Komunikacji Internetowej