„Na rynku jest miejsce dla każdego, jednak kluczem do zdobycia klientów jest znalezienie niszy. Może to być choćby wyspecjalizowanie się w obsłudze konkretnych grup zawodowych, na przykład prawników czy lekarzy – mówi Łukasz Mężyk z Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych. Dotyczy to zresztą całego rynku, w tym także firm doradztwa
podatkowego czy kancelarii prawnych.” – czytamy.
„Firmą, która zamierza w ten właśnie sposób budować swoją pozycję na rynku, jest qFinanse, kierująca swoje usługi przede wszystkim do przedstawicieli mniejszości seksualnych oraz singli. Z jej badań wynika, że trafiła w sedno, bo aż 65 proc. potencjalnych klientów już zadeklarowało, że skorzystają z jej usług, gdy będą szukać kredytu.” – informuje gazeta.
„Jak dowiedział się Dziennik, od drugiego kwartału firma zacznie otwierać placówki w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu i Trójmieście. Co więcej, qFinanse współpracuje już z pośrednikiem na rynku nieruchomości, wzorując się tym samym na największych
graczach, jak choćby Open Finance.” – czytamy dalej.
Lada moment na polskim rynku doradztwa finansowego pojawi się także jeden z największych graczy w Europie – niemiecki AWD. Zamierza zaproponować znacznie szerszą ofertę produktową niż liderzy rynku – Expander i Open Finance. Od kilku dni pod adresem www.awd.pl działa już strona internetowa polskiego oddziału AWD.