PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PRPoszukiwany mistrz… zakupów – trwa wiosenna kampania PayU

Poszukiwany mistrz… zakupów – trwa wiosenna kampania PayU

Marketing i PR 11.04.2012 (06:52)

Jeszcze do 13 maja można wziąć udział w konkursie ”U Can Pay”, który jest głównym elementem nowej kampanii promocyjnej PayU – największego operatora płatności internetowych w Polsce. Turniej przyjął formę telewizyjnego talent show, w którym poszukiwani są mistrzowie internetowych zakupów.

Konkurs „U Can Pay” to główny punkt kampanii promującej konto PayU, czyli jedno konto do płacenia za zakupy w wielu miejscach w Internecie. Turniej utrzymany jest w konwencji telewizyjnego talent show. W jury zasiadają trzy wyraziste osobowości: Szybkość, Wygoda i Bezpieczeństwo, symbolizujące jednocześnie zalety konta PayU. To oni rekomendują oryginalne propozycje zakupowe, za które płaci PayU.

Przez 40 dni codziennie wybieramy najciekawszą propozycję produktu, który można kupić w Internecie. Szukamy towarów pomysłowych, takich jak np. robot z puszki czy imitacja miecza świetlnego – mówi Magdalena Gołębiewska, Marketing Director PayU S.A. – Gracze, którzy nam je prześlą otrzymają nagrody w postaci sponsoringu zakupów, zgodnie z hasłem kampanii – „Ty kupujesz, my płacimy” – dodaje.

„Coś z silniczkiem lub guziczkiem”

„U Can Pay” to przede wszystkim fajna zabawa dla szybkich i pomysłowych internatów robiących zakupy w sieci. Propozycje rzeczy do kupienia muszą być zgodne z hasłem określającym motyw przewodni zakupów w danym dniu, a ich cena nie może przekraczać 250 zł. Codzienne nowe hasła, jak np.: „Coś w dotyku przemiłego” czy „Coś z silniczkiem lub guziczkiem” inspirują do poszukiwania oryginalnych towarów. Najciekawsze odpowiedzi można znaleźć na fan page’u PayU na Facebooku.

Konkurs „U Can Pay” skierowany jest do obecnych i nowych użytkowników konta PayU. Każda osoba, która posiada lub założy konto może wziąć udział w zawodach raz dziennie. Zgłoszenia dokonywane są poprzez formularz umieszczony na stronie www.ucanpay.pl, na której publikowane są również hasła zakupowe na dany dzień.

Kampania promocyjna pod hasłem „U Can Pay” prowadzona będzie w mediach internetowych i w social media – w serwisach Facebook oraz YouTube.

Konto PayU

Konto PayU to nowa jakość płatności internetowych. Kupujący nie musi już zapamiętywać danych do logowania w poszczególnych e-sklepach, posługuje się wyłącznie jednym loginem i hasłem do konta PayU. Wszystkie dane, zarówno osobowe (np. adres wysyłki), jak i finansowe (dotyczące rachunków bankowych i numerów kart płatniczych), podawane są tylko raz, przy zakładaniu konta PayU i przechowywane bezpiecznie przez Agenta Rozliczeniowego, nadzorowanego przez NBP- PayU SA.

Za pomocą nowej usługi można płacić na platformie handlowej Allegro oraz w ponad pół tysiąca e-sklepów. W chwili obecnej płatność kontem PayU oferują m.in.: Play, Mixmedia, Meble Vox, Toys4boys.pl, Sound Park, Neomix. Pełna lista sklepów znajduje się tutaj, a już wkrótce dołączy do tego grona kilka tysięcy kolejnych.

Źródło: PayU

payu płatności płatności internetowe 2012-04-11
Redakcja PRNews.pl
Tagi: payu płatności płatności internetowe

Sprawdź także:

a 0 Ruszyła nowa edycja programu „Polecam Przekorzystnie” w Banku Pekao
22.09.2023 (17:34) – informacja prasowa

Ruszyła nowa edycja programu „Polecam Przekorzystnie” w Banku Pekao

Konto Przekorzystne Banku Pekao S.A. zostało uznane za najlepsze na rynku przez jury konkursu „Złoty Bankier” w …

a 0 Upadłość konsumencką ogłosi w tym roku 20 tysięcy Polaków
22.09.2023 (14:44) – informacja prasowa

Upadłość konsumencką ogłosi w tym roku 20 tysięcy Polaków

W pierwszym półroczu 2023 bankructwo ogłosiło w Polsce ponad 10 tysięcy osób fizycznych. Chociaż do końca roku mamy …

a 0 Credit Agricole udostępnia osobistego asystenta finansowego
22.09.2023 (14:42) – informacja prasowa

Credit Agricole udostępnia osobistego asystenta finansowego

Bank Credit Agricole wdrożył dla użytkowników aplikacji CA24 Mobile możliwość analizowania wydatków i wpływów. Nowa …

a 0 Rynek kredytów hipotecznych odżywa. W III kwartale wyniki o kilkaset procent podbija rządowy program
22.09.2023 (14:40) – informacja prasowa

Rynek kredytów hipotecznych odżywa. W III kwartale wyniki o kilkaset procent podbija rządowy program

Branża finansowa obserwuje wyraźne odbicie na rynku kredytów hipotecznych. W II kwartale Polacy zaciągnęli je na 11 …

a 0 Odwrotne przejęcie Honey Payment stało się faktem
22.09.2023 (11:33) – informacja prasowa

Odwrotne przejęcie Honey Payment stało się faktem

Polski fintech, twórca multiaplikacji do zarządzania finansami DotBee sfinalizował mariaż z notowaną na NewConnect …

a 0 mBank. Technologia do usług – nowe pozycjonowanie marki
22.09.2023 (11:30) – informacja prasowa

mBank. Technologia do usług – nowe pozycjonowanie marki

Właśnie wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza …

PRNews.pl

Zobacz również

„Bezpieczny kredyt 2 procent” w niebezpiecznym dla banków momencie. Czas na obniżki?

„Bezpieczny kredyt 2 procent” w niebezpiecznym dla banków momencie. Czas na obniżki?

Do programu preferencyjnych kredytów hipotecznych dołączyły kolejne…

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie. Dane po II kwartale 2023 r.

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie. Dane po II kwartale 2023 r.

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie – wynika…

Redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak laureatką Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka

Redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak laureatką Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka

Dziennikarka i redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak…

Liderzy bankowości elektronicznej. Dane za II kwartał 2023 r.

Liderzy bankowości elektronicznej. Dane za II kwartał 2023 r.

Na koniec czerwca 2023 roku banki miały…

Znamy największych wydawców kart debetowych w Polsce. Nowe dane „Pulsu Biznesu”

Znamy największych wydawców kart debetowych w Polsce. Nowe dane „Pulsu Biznesu”

Liczba kart debetowych dla klientów indywidualnych przekroczyła…

Who is who

Joanna Skoczylas

Joanna Skoczylas

PR Manager – rzecznik prasowy, Grupa Generali…

Marek Baran

Marek Baran

Dyrektor biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU Marek…

Marcin Pawelec

Marcin Pawelec

Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej / rzecznik prasowy,…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Milena:

Samochód albo irobot by mi się przydały, trzeba będzie wziąć udział ;) …

pt, 22 wrz 2023 (09:49) • Samochód i ponad 1000 nagród do wygrania w loterii banków spółdzielczych Grupy BPS i Banku BPS

tymek:

racja a taka wiedza może się przydać …

czw, 21 wrz 2023 (10:55) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

to tak jak zakładanie rachunku bankowego zdalnie …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

trzeba coś działać po prostu …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

no tak po co tracić na zyskach :D …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • zgarnijpremie.pl
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców