Aż 85 procent klientów, z którymi rozmawiali telemarketerzy Hestii Kontakt, zadeklarowało zadowolenie z poziomu obsługi, jaką zapewnili im agenci podczas zawierania umowy ubezpieczeniowej. Między innymi tę miłą informację przyniósł realizowany przez Hestię Kontakt projekt „Potencjalny klient”, prowadzony od początku ubiegłego roku. Obejmuje on swym zakresem tych klientów, którzy poprzez infolinię zgłosili chęć wykupienia ubezpieczenia majątkowego. Kontaktują się z nimi telemarketerzy, aby upewnić się, czy klient jest zadowolony z obsługi i dowiedzieć się, czy skorzystał z oferty ubezpieczeniowej Hestii.
Sprawdź także:
04.01.2025 (12:53)
– informacja prasowa
CUK Ubezpieczenia inwestuje w Grupę Punkta
Po wielu latach dynamicznego rozwoju organicznego spółka CUK Ubezpieczenia jako inwestor branżowy podjęła decyzję o …
04.01.2025 (12:51)
– informacja prasowa
Skorzystaj z e-Doręczeń w Credit Agricole
Od początku 2025 r. w Polsce ruszył system e-Doręczeń, umożliwiający wysyłkę i odbiór listów poleconych przez …
04.01.2025 (12:48)
– informacja prasowa
VeloLeasing rośnie w siłę
Z początkiem 2025 roku do zarządu VeloLeasingu, spółki z grupy kapitałowej VeloBank SA, dołączyli Anna Wiśniewska i …
03.01.2025 (09:13)
– informacja prasowa
„Na planie serialu dzwoni do mnie telefon. Odbieram w przerwie zdjęć – przedstawia się facet i mówi, że dzwoni z banku"
„Na planie serialu dzwoni do mnie telefon. Odbieram w przerwie zdjęć – przedstawia się facet i mówi, że dzwoni z …
03.01.2025 (08:44)
– informacja prasowa
KIR przypomina - Trzech Króli bez Elixir
Poniedziałek 6 stycznia to dzień wolny od pracy, co oznacza, że system rozliczeniowy Elixir, obsługujący przelewy …
02.01.2025 (09:12)
– informacja prasowa
Osoby najlepiej wykształcone padają najczęściej ofiarą oszustów
Ruszyły poświąteczne wyprzedaże, a wraz z nimi aktywność cyberprzestępców. Jak wynika z danych CERT Polska, na …