Aż 85 procent klientów, z którymi rozmawiali telemarketerzy Hestii Kontakt, zadeklarowało zadowolenie z poziomu obsługi, jaką zapewnili im agenci podczas zawierania umowy ubezpieczeniowej. Między innymi tę miłą informację przyniósł realizowany przez Hestię Kontakt projekt „Potencjalny klient”, prowadzony od początku ubiegłego roku. Obejmuje on swym zakresem tych klientów, którzy poprzez infolinię zgłosili chęć wykupienia ubezpieczenia majątkowego. Kontaktują się z nimi telemarketerzy, aby upewnić się, czy klient jest zadowolony z obsługi i dowiedzieć się, czy skorzystał z oferty ubezpieczeniowej Hestii.
Sprawdź także:
25.04.2024 (12:01)
– informacja prasowa
E-rejestracja aut za 30 miesięcy
Rejestracja samochodów przez internet ma być łatwa i powszechnie dostępna, zarówno dla osób prywatnych, jak i dla …
25.04.2024 (12:00)
– informacja prasowa
75 proc. ubezpieczycieli skupia się dziś na rozwoju IT
Jak wynika z najnowszego raportu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) i Accenture, „Cyfryzacja sektora ubezpieczeń …
25.04.2024 (11:58)
– informacja prasowa
Bank Millennium z tytułem Największa Innowacja Finansowa 2024
Nowa aplikacja dla firm Banku Millennium otrzymała tytuł Największej Innowacji w Finansach – w kategorii bankowość …
25.04.2024 (11:23)
– informacja prasowa
VeloBank wdrożył nowy proces zakładania konta i kredytów z wykorzystaniem mObywatela i e-Dowodu
VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji …
25.04.2024 (11:22)
– informacja prasowa
Bank Pekao promuje pożyczkę konsolidacyjną
Bank Pekao S.A. oferuje pożyczkę konsolidacyjną dla osób, które w innych bankach lub instytucjach finansowych …
25.04.2024 (11:21)
– informacja prasowa
Bank Spółdzielczy w Działdowie z/s w Lidzbarku 50. bankiem spółdzielczym w SUS
Bank Spółdzielczy w Działdowie z/s w Lidzbarku jest 50. bankiem spółdzielczym, który przystąpił do Systemu Usług …