Aż 85 procent klientów, z którymi rozmawiali telemarketerzy Hestii Kontakt, zadeklarowało zadowolenie z poziomu obsługi, jaką zapewnili im agenci podczas zawierania umowy ubezpieczeniowej. Między innymi tę miłą informację przyniósł realizowany przez Hestię Kontakt projekt „Potencjalny klient”, prowadzony od początku ubiegłego roku. Obejmuje on swym zakresem tych klientów, którzy poprzez infolinię zgłosili chęć wykupienia ubezpieczenia majątkowego. Kontaktują się z nimi telemarketerzy, aby upewnić się, czy klient jest zadowolony z obsługi i dowiedzieć się, czy skorzystał z oferty ubezpieczeniowej Hestii.
Sprawdź także:
23.12.2025 (18:00)
– informacja prasowa
Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …
23.12.2025 (06:53)
– informacja prasowa
ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …
23.12.2025 (06:49)
– informacja prasowa
Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …
23.12.2025 (06:48)
– informacja prasowa
Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …
23.12.2025 (06:47)
– informacja prasowa
Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …
23.12.2025 (06:41)
– informacja prasowa
BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …
