Do udziału w konkursie bank zaprasza wszystkich klientów posiadających konto osobiste w Fortis Banku i korzystających z kart VISA. Warunkiem udziału w zabawie jest dokonanie transakcji bezgotówkowych o łącznej wartości 900 zł (w przypadku karty VISA Electron), 1 000 zł ( w przypadku VISA Classic) i 2 000 zł (w przypadku VISA Gold) oraz wypełnienie zgłoszenia konkursowego wraz z propozycją „Jak wyśledzić wiosnę”.
Oceny nadesłanych odpowiedzi dokona bankowe jury kierując się kryterium oryginalności, pomysłowości i stylu wypowiedzi uczestników konkursu.
Nagrodę główną – weekendową wycieczkę do Paryża – otrzyma osoba, której praca konkursowa uznana zostanie za najbardziej pomysłową. Nagrody dodatkowe – ilustrowane przewodniki Wiedzy i Życia – otrzyma również 30 kolejnych pomysłowych uczestników.
BNP Paribas
BNP Paribas jest bankiem uniwersalnym z siedzibą w Warszawie. Powstał w wyniku fuzji Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. z BNP Paribas Bankiem Polska S.A
https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/bnp-paribas-bank-polska
Sprawdź także:
Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …
XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …
Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …
ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …
Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …
ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …
