Wszyscy klienci Ergo Hestii z terenów aktualnie zagrożonych powodzią, którzy ubezpieczyli swój majątek, mogą skorzystać z bezpłatnej informacji i wsparcia w organizacji pomocy medycznej, transportowej i kwaterunkowej.
Ergo Hestia, we współpracy z Europ Assistance, podjęła decyzję o objęciu częściową ochroną assistance wszystkich klientów – również tych, którzy nie posiadają takiej usługi. Mogą oni liczyć na bezpłatne:
* skorzystanie z całodobowej infolinii technicznej i medycznej;
* organizację wizyty lekarza, pielęgniarki;
* organizację dowozu leków;
* organizację transportu mienia, a także zakwaterowania zastępczego i pojazdu zastępczego.
Klient samodzielnie płaci za usługę (np. wizytę lekarską czy koszt wynajmu lokalu zastępczego), natomiast nie ponosi kosztu ani wysiłku samodzielnego poszukiwania i umawiania usługodawców.
Równolegle klienci Ergo Hestii, którzy w ramach ubezpieczenia posiadają już usługę assistance (domowego, komunikacyjnego i medycznego) mogą zgodnie z warunkami ubezpieczenia bezpłatnie korzystać z pełnego zakresu produktu, co oznacza, że ubezpieczyciel zarówno zorganizuje pomoc, jak i pokryje jej pełen koszt.
Aby skorzystać z programu wystarczy zadzwonić na infolinię 801 107 107. Akcja potrwa miesiąc.
Lista województw, których dotyczy program jest stale aktualizowana na stronie www.hestia.pl
Źródło: Ergo Hestia SA