ING Bank Śląski rozpoczął kampanię internetową promującą pożyczkę gotówkową z przeznaczeniem na konsolidację. Przekonuje w niej, że połączenie zobowiązań kredytowych w innych bankach w jedną ratę to dobry sposób na uporządkowanie swoich finansów.
ING Bank Śląski proponuje zastąpienie kilku pożyczek lub innych zobowiązań kredytowych jedną ratą, którą można spłacać na własnych zasadach: raz mniej, raz więcej. Klient wybiera najbardziej dogodny dla siebie dzień spłaty i okres kredytowania. W sytuacji, gdy posiada nadwyżki finansowe, może spłacić więcej niż wysokość raty ustalona w umowie, a harmonogram spłaty zostanie automatycznie zaktualizowany. 9 na 10 klientów ING Banku Śląskiego spłaciło swoją pożyczkę przed terminem wynikającym z umowy.
Rynek kredytów konsumpcyjnych w Polsce rozwija się dynamicznie. W porównaniu do zeszłego roku ich wartość wzrosła o 7,6%. Klienci coraz częściej korzystają z możliwości konsolidacji zobowiązań, dzięki czemu porządkują swoje finanse. Dlatego ING proponuje im połączenie swoich zobowiązań w jedną wygodną ratę, którą mogą spłacać elastycznie – a to wszystko w korzystnej cenie. Stawiamy również na wygodę klientów konsolidacja jest możliwa w oddziałach, przez infolinię oraz w bankowości internetowej – powiedział Andrzej Sowa, dyrektor odpowiadający za kredyty konsumenckie w ING Banku Śląskim.
Klienci banku mogą wziąć pożyczkę na konsolidację w nowej bankowości internetowej Moje ING. Na kanale YouTube bank udostępnił instruktażowe wideo, pokazujące krok po kroku jak złożyć wniosek w systemie. Osoby które chcą skonsolidować swoje zobowiązania mogą się także umówić na wizytę w oddziale za pośrednictwem strony internetowej (przez formularz kontaktowy) lub przyjść do dowolnego oddziału banku. Przeniesienie zobowiązań z innych banków możliwe jest podczas jednej wizyty w oddziale (pod warunkiem posiadania dowodu osobistego i udokumentowania dochodów). Oferta jest skierowana do klientów ING Banku Śląskiego oraz innych banków.
Tytuł kampanii: „Pożyczyli, połączyli, po swojemu spłacili”
Narzędzia:
- portale horyzontalne: onet.pl, wp.pl, interia.pl oraz o2.pl,
- stała obecność w wybranych, tematycznych sieciach reklamowych oraz systemach pocztowych największych portali.