PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plPatronatyPR FORUM 2011 – Reputacja 3.0, czyli co wiemy na temat nowoczesnej komunikacji marketingowej?

PR FORUM 2011 – Reputacja 3.0, czyli co wiemy na temat nowoczesnej komunikacji marketingowej?

Patronaty 19.09.2011 (11:31)

25 października w warszawskim hotelu Intercontinental odbędzie się 9. edycja
PR FORUM, jednego z najważniejszych wydarzeń w branży PR i komunikacji w Polsce. Organizatorami wydarzenia są Związek Firm Public Relations oraz Magazyn THINKTANK. Gościem specjalnym i prelegentem będzie Paul Holmes, prezes
i redaktor naczelny The Holmes Report.

Zrozumieć Reputację 3.0

Główny temat tegorocznego PR Forum został zainspirowany zmianami i nowymi wyzwaniami jakim muszą stawić czoła managerowie i dyrektorzy marketingu. W ostatnich 10 latach tradycyjny marketing produktowy przeszedł znaczną ewolucję w kierunku zaangażowanej zindywidualizowanej komunikacji uwzględniającej nowoczesne narzędzia komunikacji
i mediów społecznościowych. Mówi o tym między innymi Philip Kotler w swojej najnowszej książce – Marketing 3.0. Podobnego zdania jest Paul Holmes, prelegent PR FORUM
i redaktor naczelny The Holmes Report, jednego z najważniejszych mediów poświęconego Public Relations na świecie: Zmusza to nas do przyjęcia zupełnie nowej strategii działań,
w której to PR staje się kluczowym narzędziem komunikacji marketingowej. Czasy, kiedy
o sukcesie marki decydowała wypadkowa ceny, dystrybucji oraz jakości mijają bezpowrotnie
– powiedział. Stąd też parafrazując tytuł książki Philipa Kotlera tematem przewodnim tegorocznego PR Forum będzie „Reputacja 3.0”.

Głos mają eksperci

Oprócz Paula Holmesa do Polski przyjadą również inni międzynarodowi eksperci. Konferencję otworzy wykład Nicka Andersona, Senior Vice Presidenta Fleishman-Hillard
z Brukseli. Anderson podsumuje najważniejsze wydarzenia ostatniego roku, które miały wpływ na trendy w komunikacji i wyznaczyły nowe kierunki jej rozwoju. Szczególny nacisk podczas kongresu będzie położony na trzy wybrane zagadnienia z pogranicza PR
i marketingu, które obecnie rozpalają dyskusje między specjalistami komunikacji na całym świecie.

Efektywny sponsoring

Pierwszym z nich będzie rola sponsoringu sportowego w strategii marketingowej. Wiąże się ona z coraz większym zaangażowaniem firm w takie wydarzenia jak zbliżające się Mistrzostwa Europy EURO 2012. Znaczenia nabierają także długoletnie działania
w konkretnych dyscyplinach sportu wpisujące się w budowanie wizerunku marek. Głównym prelegentem, który opowie o światowych standardach w sponsoringu będzie Anthony Scammell, associate director, z działu Sports Marketing & Sponsorship brytyjskiego oddziału Hill & Knowlton. Scammell od pięciu lat odpowiada za brytyjskie i międzynarodowe kampanie sponsoringowe klientów Hill & Knowlton. Anthony ma szerokie doświadczenie zdobyte między innymi w związku z debiutem Castrola jako sponsora Mistrzostw Europy i Świata
w piłce nożnej w 2008 i 2010 roku.

Social media w praktyce

Po zeszłorocznym sukcesie wynikającym z dużego zainteresowania tematem mediów społecznościowych, zagadnienie to po raz kolejny zagości w programie zbliżającego się kongresu. Jednak tym razem prelegenci dyskutować będą o liderach opinii w mediach społecznościowych, w tym m.in. sposobach mierzenia wpływu ich działań na opinie innych. Opowiedzą o tym m.in. Dominik Czarnota, prezes spółki NK.pl oraz Krzysztof Sobieszek, pełnomocnik zarządu ds. Badań. Uczestnicy będą również mogli wziąć udział w warsztacie poświęconym budowaniu społeczności wokół marki w serwisie Twitter.

Bliżej interesariusza

Trzeci moduł tematyczny zostanie poświęcony problemowi skracania dystansu między nadawcą komunikatu i jego odbiorcami. Eksperci będą dyskutować o tym, jak dostosowywać komunikację do precyzyjnych grup docelowych, czy przekaz skierowany do kobiet i mężczyzn powinien się różnić, jak skutecznie komunikować się lokalnie. Przedstawione zostaną wyniki badań oraz studia przypadków konkretnych działań.

Złota Gala

Konferencji jak co roku towarzyszyć będzie uroczysta Gala Konkursu Złote Spinacze 2011, podczas której wyróżnione zostaną najlepsze projekty public relations w Polsce. W tym roku
o  statuetki walczy 77 firm i instytucji, które przysłały rekordową ilość 179 zgłoszeń.

Organizatorem konferencji, która odbędzie się 25 października 2011 roku w hotelu InterContinental w Warszawie jest Związek Firm Public Relations – najważniejsza organizacja branżowa zrzeszająca 36 wiodących w Polsce agencje PR oraz Magazyn THINKTANK, kierowany do wyższej kadry managerskiej.

Partnerzy strategiczni wydarzenia: NK.pl. oraz Polpharma. Partner konferencji: T-mobile. Partner merytoryczny konferencji: Instytut Monitorowania Mediów. Partner wspierający:  PKN Orlen. Partner techniczny Brill AV Media.

Patronat medialny nad wydarzeniami objęli: Radio Pin, WP.pl, Brief, Bankier.pl, Marketing przy kawie, GoldenLine.pl, MediaRun.pl, Newsline.pl, CR Navigator, StepStone.pl, prnews.pl, edustacja.pl, PRoto.pl. Tłumaczenia zapewnia Polska Agencja Tłumaczy. Patronem merytorycznym konkursu Złote Spinacze jest firma doradcza KPMG.

Więcej informacji na temat PR FORUM 2011, program i formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.prforum.pl.   

****

Kongres PR FORUM organizowany jest w tym roku po raz dziewiąty i jest skierowany
do najbardziej opiniotwórczych menedżerów z wiodących polskich firm, członków zarządów, dyrektorów działów marketingu i PR, prezesów i dyrektorów agencji public relations, pracowników administracji publicznej zajmujących się promocją regionów i komunikacją
w urzędach, rzeczników prasowych oraz osób odpowiedzialnych za tworzenie strategii komunikacyjnych. Co roku bierze w nim udział około 150 – 200 ekspertów z kraju i ze świata.

Związek Firm Public Relations powstał w styczniu 2001 roku jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce i aktualnie zrzesza 36 agencji. Jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji. Posiada także porozumienie o współpracy
z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations. Celem działalności Związku jest ochrona praw i interesów zrzeszonych w nim członków, reprezentowanie ich wobec organów państwowych i instytucji, umacnianie pozycji zawodu Public Relations oraz edukacja
i rozpowszechnianie wiedzy na temat PR. Związek jest organizatorem PR FORUM – dorocznej konferencji poświęconej branży PR oraz konkursu „Złote Spinacze”, promującego najlepsze projekty z dziedziny PR. ZFPR prowadzi również szkolenia na podstawie programu London School of Public Relations.

Projekt THINKTANK to platforma dostarczania polskim decision makers najnowszych, najbardziej istotnych i kluczowych dla biznesu i gospodarki trendów i analiz.

Partnerem magazynu jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan – najbardziej prężna organizacja prywatnych przedsiębiorców w Polsce. Magazyn powstaje w ścisłej współpracy z polskimi i międzynarodowymi think-tankami, ośrodkami badawczymi i analitycznymi, firmami doradczymi, uczelniami oraz instytucjami.

Dodatkowe informacje:

Bartosz Skwiercz

PR Manager

Związku Firm Public Relations

tel. 0 607 063 243

mail: [email protected]

Źródło: PR News

patronat 2011-09-19
Redakcja PRNews.pl
Tagi: patronat

Sprawdź także:

a Kariera w finansach 0 Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji
18.12.2025 (05:23) – informacja prasowa

Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji

Koniec roku sprzyja podsumowaniom. Najnowsza edycja „Barometru Polskiego Rynku Pracy” Personnel Service pokazuje, …

a Analizy 0 Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion
18.12.2025 (05:21) – informacja prasowa

Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion

Większość banków gotowa jest już pożyczyć rodzinie ponad 900 tysięcy złotych na zakup mieszkania. Wymagają jednak …

a 0 Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu
18.12.2025 (05:19) – informacja prasowa

Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu

SALTUS Ubezpieczenia został oficjalnie ogłoszony Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu na …

a 0 Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć
17.12.2025 (14:48) – informacja prasowa

Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć

W miarę jak rynek będzie się rozwijał, ubezpieczyciele przejdą od ogólnych modeli wyliczeń do szczegółowego audytu …

a 0 BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych
17.12.2025 (14:46) – informacja prasowa

BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych

Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) zainwestował 25 mln euro w fundusz PIMCO European Data Centre Opportunity Fund …

a 0 Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360
17.12.2025 (14:44) – informacja prasowa

Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360

Już działa na rynku Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360, pierwsze w Polsce zintegrowane rozwiązanie …

PRNews.pl

Zobacz również

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców