W szóstej edycji konkursu „Telemarketer Roku” organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB zwyciężyło dwoje pracowników Banku BPH, a kolejny otrzymał wyróżnienie.
W konkursie przyznano nagrody w sześciu kategoriach, w dwóch z nich: Windykacja oraz Help Desk tytuły „Telemarketerów Roku” zdobyli pracownicy Banku BPH: Katarzyna Muszalska oraz Michał Mirończuk. Dodatkowo wyróżnienie w kategorii Windykacja uzyskał Maciej Siemaszko.
W tegorocznej edycji konkursu udział wzięła rekordowa liczba 180 konsultantów reprezentujących różne firmy, którzy startowali w sześciu kategoriach. Do drugiego etapu przeszło 29 telemarketerów, którzy w siedzibie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB przez trzy dni prezentowali umiejętności z zakresu sprzedaży i obsługi telefonicznej przed ekspertami z tych dziedzin. Jury wybrało sześciu zwycięzców.
– Przykładamy ogromną wagę do jakości telefonicznej obsługi klientów. Dlatego cieszymy się, że spośród tak licznego grona zwycięzcami zostali pracownicy Banku BPH. To potwierdzenie i uznanie wysokiej jakości nie tylko ich pracy, ale również standardów obsługi obowiązujących w naszym banku – mówi Tamara Zielińska-Żak, dyrektor Departamentu Obsługi Telefonicznej w Banku BPH.
Członkowie jury konkursu zwracają uwagę na dobre przygotowanie uczestników. – Poziom był naprawdę wysoki i w niektórych kategoriach trudno było nam zdecydować, kto powinien otrzymać statuetkę. Poza umiejętnościami i warsztatem, postawiliśmy na osoby wyróżniające się świadomością roli telemarketera w procesach biznesowych i społecznych. Jak co roku szukaliśmy telemarketerów, których przykład chcielibyśmy przedstawiać jako wizytówkę branży– podsumowuje Urszula Zarańska, przewodnicząca jury konkursu Telemarketer Roku.