Bank Zachodni WBK zajął drugie miejsce wśród banków w rankingu Top 100 Jakości Obsługi 2010 – największym w Polsce internetowym badaniu jakości obsługi. Jednocześnie, jak wynika z ocen Internautów, polscy konsumenci uważają, że pracownicy BZ WBK dysponują największą wiedzą i najlepszymi kompetencjami – wynik BZ WBK w tym obszarze oceny jest dwukrotnie lepszy niż średnia dla branży bankowej.
Top 100 Jakości Obsługi to ranking przygotowywany na podstawie opinii Internautów zgłaszanych w portalu www.jakoscobslugi.pl. Portal daje możliwość oceniania 200 branż i kategorii działalności gospodarczej prowadzonej w Polsce. Ranking branży bankowej został przygotowany na podstawie około 5 tysięcy ocen nadesłanych przez Internautów.
Ogólny wynik osiągnięty przez BZ WBK wyniósł 47%. Złożyły się na niego oceny przyznawane w pięciu obszarach: organizacja i czas obsługi; oferta,cena,asortyment; wygląd miejsca obsługi, wiedza i kompetencje personelu, zachowanie i wygląd personelu. W obszarze „wiedza i kompetencje personelu” wynik osiągnięty przez BZ WBK wyniósł 81% i był ponad dwukrotnie lepszy niż średnia dla branży bankowej w Polsce. BZ WBK jest tym samym niekwestionowanym liderem tego obszaru.
– Jakość obsługi klientów jest dla BZ WBK kwestią pierwszoplanową już od kilku lat. W szkoleniu naszych pracowników kładziemy duży nacisk na wiedzę oraz umiejętności obsługi, które ostatecznie decydują o zadowoleniu klientów. Stworzyliśmy i konsekwentnie przestrzegamy wewnętrznego katalogu zasad, jakie obowiązują wszystkich pracowników, nie tylko pracujących w oddziałach, w kontaktach z klientami. Sami też regularnie przeprowadzamy badania, które wskazują nam co jeszcze możemy poprawić. Wyniki tego rankingu bardzo nas cieszą ponieważ bazują na opiniach szerokiej grupy konsumentów, którzy w Internecie mogą w sposób całkowicie nieskrępowany pisać co sądzą o naszej marce – mówi Jędrzej Marciniak, dyrektor Obszaru Zarządzania Marką i Relacji Inwestorskich BZ WBK.
Od teraz BZ WBK jest jedną ze stu najbardziej przyjaznych firm w Polsce i posiadaczem Godła Jakości Obsługi 2010.
Źródło: BZWBK