Klienci ENERGI korzystający z liczników przedpłatowych mogą już zakupić porcję energii w sieci VIA – Moje Doładowania na terenie całej Polski. To ponad tysiąc nowych punktów sprzedaży na terenie działania Grupy ENERGA. Każdy klient otrzymał lub w najbliższym czasie otrzyma pocztą specjalną kartę umożliwiającą mu zakup energii w tych punktach.
Doładowania są dostępne m.in. w wybranych sklepach sieci Lewiatan, Społem, Intermarche, E.Leclerc i Sieci 34, a od lutego będą – we wszystkich sklepach Polomarket, Bomi i Rast. Sieć Via przy zakupie energii będzie pobierać standardową prowizję (2,99zł).
Informację o najbliżej położonym punkcie sprzedaży od miejsca zamieszkania nasi klienci mogą uzyskać na specjalnie dla tego celu stworzonej interaktywnej mapce http://www.energa-24.pl/gdzie_kupic_mapa lub w infolinii 0 801 ENERGA.
Obecnie z zakupów energii w sieci VIA mogą już korzystać klienci z czterech oddziałów: Gdańsk, Kalisz, Słupsk i Toruń. Stanowią oni jednak blisko 90% klientów ENERGI posiadających liczniki przedpłatowe.
W pozostałych oddziałach na ukończeniu są już testy komunikacji między terminalami sieci VIA a systemami informatycznymi ENERGI. Najpóźniej od połowy lutego ze sprzedaży w punktach sieci VIA Moje Doładowania będą mogli korzystać wszyscy klienci Energi posiadający liczniki przedpłatowe.
Wprowadzenie nowego kanału sprzedaży wymagało dokonania unifikacji sposobu identyfikacji klienta oraz wprowadzenia nowych funkcjonalności w systemach informatycznych. Dzięki temu klienci ENERGI korzystając z jednej nowej karty mogą dokonywać zakupu energii zarówno w energomatach, jak i punktach sieci VIA, a niebawem także przez Iiternet.
Nowe punkty sprzedaży pozwolą klientom zaoszczędzić czas, jak i koszty związane z dojazdem do biur obsługi klienta czy znajdujących się przy nich energomatów.
Źródło: ENERGA