Od 14 lutego przyjmowane są zgłoszenia do konkursu public relations, organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. II edycja „PRaktykuj za granicą” cieszy się dużym zainteresowaniem – swój udział w nim zadeklarowało już prawie 40 osób. Zgłoszeni uczestnicy to studenci najbardziej renomowanych uczelni w kraju, zainteresowani public relations i działaniami społecznymi. Ich prace – projekty PR dla wybranej strategii Fundacji Komunikacji Społecznej – oceni jury w składzie: Prof. Jerzy Bralczyk z Instytutu Dziennikarstwa UW, Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej, Paweł Prochenko, Prezes Zarządu Fundacji Komunikacji Społecznej i Paweł Sanowski, Dyrektor Zarządzający Instytutu Monitorowania Mediów.
I etap konkursu potrwa, wraz z przyjmowaniem prac konkursowych, do 30 kwietnia. Nadal więc można nadsyłać zgłoszenia i spróbować swoich sił w tworzeniu strategii PR. Na twórców najciekawszych projektów czekają wakacyjne staże w trzech europejskich biurach agencji public relations Fleishman-Hillard (Londyn, Mediolan, Monachium).
W maju, po ocenie prac pisemnych, odbędzie się II etap konkursu – prezentacja strategii, które przygotują finaliści. Konkurs „PRaktykuj za granicą” zakończy się w czerwcu 2005 roku – wtedy poznamy jego zwycięzców.
Prace konkursowe można składać do końca kwietnia, jednak warunkiem przystąpienia do konkursu jest wypełnienie zgłoszenia na stronie www.instytut.com.pl/zgloszenie_do_konkursu.
Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.instytut.com.pl/konkurs.