Carlsberg to piwo o bardzo współczesnym charakterze, pełne dynamiki i życia, utożsamiające cechy i wartości takie jak otwartość na świat, przyjaźń, chęć wspólnego przeżywania radości, poczucie humoru. Od 2002 roku sprzedaż tej marki w Polsce wzrosła ponad dziesięciokrotnie. Chcąc utrzymać dotychczasową dynamikę wzrostu, uznaliśmy, że nadszedł odpowiedni moment na to, by marka ta stała się dostępna dla szerszego niż dotychczas grona konsumentów. Obniżyliśmy zatem cenę piwa Carlsberg, nie zmieniając jego jakości ani wartości jakie marka ta ze sobą niesie. Spodziewamy się, że nasi konsumenci przyjmą tę decyzję z dużym entuzjazmem. – powiedział Wojciech Żabiński, Senior Brand Manager marki Carlsberg.
Zmianę ceny wesprą działania ATL i BTL, oparte o hasło „Nowa cena! 2,69 zł – samo wpada do siatki”. Obniżka cen jest już komunikowana na butelkach i puszkach 0,5l. Dodatkowo wsparta została materiałami promocyjnymi w punktach sprzedaży, takimi jak m.in. plakaty, standy, wobblery oraz bilonownice. Ruszyła również nowa odsłona strony www marki na www.carlsberg.pl. Od marca przekaz o nowej cenie pojawi się także w reklamie telewizyjnej.