Firmy podpisały roczną umowę o współpracy. Agencja będzie obsługiwać firmę w zakresie promocji i kontaktów z mediami. Główny cel to umocnienie wizerunku biura i jego rozpowszechnienie w kraju i poza granicami. Specjaliści z PRC zajmą się także szkoleniami personelu, usprawnieniem komunikacji wewnętrznej i teambuildingiem.
Na obecnym etapie rozwoju firmy, silnie odczuwamy potrzebę dbania o wizerunek. Dlatego sięgnęliśmy po usługi agencji Public Relations – tłumaczy Dariusz Graczyk, doradca podatkowy i właściciel firmy.
Spółka „Graczyk i Wspólnicy” ma swoją siedzibę w Wodzisławiu. Istnieje od 16 lat. Obecnie obsługuje ponad 300 stałych klientów, głównie z terenu Województwa Śląskiego, ale także z innych regionów kraju. Zajmuje się obsługą w zakresie księgowości, doradztwa podatkowego, oraz szkoleniami. Zatrudnia 45 pracowników, co sprawia, że jest jedną z większych firm tego typu w regionie.