Dobiegła końca IV edycja badania reputacji marek i firm. Oficjalne ogłoszenie wyników miało miejsce 18 czerwca br. podczas uroczystej Gali w Pałacu Lubomirskich w Warszawie.
Tytuł Marki Najwyższej Reputacji w Polsce przyznano stacji TVN, Firmą Najwyższej Reputacji została poznańska fabryka samochodów Volkswagen Poznań Sp. z o.o. TVN zdobył również tytuł Marki Najbardziej Zaangażowanej Społecznie, natomiast Volkswagen Poznań Sp. z o.o. uznany został za Najlepszego Partnera Biznesowego wśród Firm oraz Najbardziej Polecaną Firmę.
Wyróżniono również marki i firmy w poszczególnych kategoriach. Po raz drugi z rzędu najlepsze wyniki osiągnęły: E. Wedel (artykuły spożywcze), PKO Bank Polski S.A. (finanse), TVN (media) oraz Nivea (zdrowie i uroda). E. Wedel zdobył również tytuł specjalny – Najbardziej Polecana Marka.
Partnerem wydarzenia był PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. Firma jest również współautorem rankingu TOP Marka, określającego wartość wizerunku medialnego marek z największych branż, publikowanego przez miesięcznik PRESS.
Niezależny Ranking Reputacji Marek i Firm powstaje w oparciu o profesjonalne badania konsumenckie. Pokazuje marki, firmy i spółki giełdowe, które cieszą się największą reputacją wśród polskiego społeczeństwa i środowiska biznesowego. Marki nagradzane są w następujących kategoriach: Artykuły Spożywcze, Finanse, Handel i Usługi, Media, Motoryzacja, Dom i Biuro, Telekomunikacja, Zdrowie i Uroda oraz Kategoria Otwarta, dla marek spoza kategorii. Firmy oraz spółki giełdowe wyróżniane są w kategoriach Finanse, Budownictwo, Żywność, Energia, TMT (Technologia-Media-Telekomunikacja), Handel, Przemysł oraz Usługi.
Organizatorem rankingu jest agencja MMT Management. Badania przeprowadza TNS OBOP, autorem metodologii jest Dom Badawczy Maison.
Źródło: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów