Gala Wieczorna Międzynarodowych Dni Marketingu, PR i Reklamy Remadays 2005 rozpocznie się 22 marca 2005 o godzinie 20.00. W jej trakcje zostaną wręczone nagrody w trzech konkursach przygotowanych przez podmioty patronujące wydarzeniu.
Tygodnik „Warsaw Business Journal” rozda nagrody „Warsaw Business Journal Book of Lists Awards”. Zostaną one przyznane w trzech kategoriach: PR, reklama i badania rynku. W kategoriach „PR” i „Badania rynku” nagrodzone zostaną firmy o najlepszych wynikach w branży w ciągu ostatniego dziesięciolecia. W kategorii „Reklama” tygodnik nagrodzi agencję o najbardziej stabilnej pozycji na rynku. Typując zwycięzców, redakcja kierowała się wynikami swoich badań, zbieranych przez ostatnią dekadę w kolejnych edycjach „Book of Lists” – przewodnika po polskim biznesie i gospodarce.
Miesięcznik „Businessman Magazine” przyzna z kolei „Medale za odwagę”. Uhonorowani zostaną twórcy kampanii, którzy – w ocenie ekspertów zasiadających w jury – wykazali się wyjątkową śmiałością, nowatorstwem i wizjonerstwem w trakcie tworzenia kampanii reklamowych. Nagrody zostaną przyznane w trzech kategoriach: „Najodważniejsze wykorzystanie miksu mediowego”, „Najodważniejsza kreacja” oraz „Wizjonerstwo w kreowaniu nowych trendów”. Konkurs „Businessman Magazine” jest jednym z bardziej kontrowersyjnych konkursów w branży – głównym kryterium jest w nim bowiem poziom prowokacji.
Organizator programu partnerskiego „Solidni w Biznesie” wręczy „Laur dla Przyjaznego Dostawcy”. Uhonorowane nim zostaną firmy pracujące w sektorze produkcji gadżetów wyłonione w ramach rankingu klienckiego. Celem programu i konkursu „Solidni w Biznesie” jest konsolidacja branży i budowanie partnerskiego wizerunku firm-uczestników programu.