Celem świadczenia jest zapewnienie klientom Deutsche Banku maksymalnego komfortu w każdej sytuacji poprzez organizację różnych przedsięwzięć wedle ich życzenia. Dlatego Program Concierge zawiera dostępne pod jednym numerem telefonu takie usługi, jak m.in. organizacja wyjazdów turystycznych w kraju i za granicą, dokonanie rezerwacji w restauracji, hotelu czy klubie sportowym a także organizacja pomocy tłumacza czy opieki nad dziećmi.
Ponadto, dzwoniąc pod ten sam numer telefonu, beneficjenci Programu mogą również uzyskać aktualne informacje turystyczne, meteorologiczne, kulturalne, sportowe i komunikacyjne.
„To co wyróżnia Program Deutsche Bank Concierge od podobnych programów oferowanych przez konkurencję to otwarty katalog usług tzn. po uzgodnieniu przez Klienta z konsultanem Infolinii organizowane są w miarę lokalnych możliwości i specjalizacji Europ Assistance również inne usługi, których świadczenie jest możliwe w świetle obowiązujących przepisów prawa i norm zwyczajowych” mówi Szymon Kuchciak, Dyrektor Biura Kart Kredytowych Deutsche Bank.