Klienci banku z tego segmentu, jako pierwsi na rynku, otrzymali do dyspozycji m.in.:
- TransCollect – usługę przeznaczoną dla klientów, których przedmiot działalności łączy się z koniecznością rozliczania dużej liczby należności;
- TransCash – usługę, dzięki której klienci banku zyskują możliwość elastycznego zarządzania gotówką;
- a także TransDebit – usługę polecenia zapłaty.
Platformą integrującą produkty bankowości transakcyjnej jest system bankowości internetowej BusinessNet – jedno z najnowocześniejszych tego typu rozwiązań na polskim rynku.
– Produkty bankowości transakcyjnej to zaawansowane rozwiązania, dedykowane wymagającym Klientom. Pozwalają na zwiększenie efektywności, ograniczenie kosztów operacji wykonywanych przez Klientów – mówi Tomasz Ludwin, Dyrektor ds. Bankowości Transakcyjnej w Obszarze Klienta Biznesowego Banku BPH. – Oferta produktów transakcyjnych Banku BPH od lat jest uznawana przez rynek za jedną z najbardziej rozwiniętych w Polsce. Małe i średnie firmy coraz częściej poza klasycznymi produktami poszukują bardziej zaawansowanych rozwiązań, które będą odpowiadały ich biznesowym potrzebom. Wprowadzenie produktów bankowości transakcyjnej do oferty dla małych i średnich firm jest odpowiedzią Banku na oczekiwania tej grupy Klientów – dodał.
Bank BPH zadbał także o najwyższy poziom wsparcia dla przedsiębiorców. Klienci korzystający z produktów bankowości transakcyjnej są obsługiwani przez Serwis Klienta Korporacyjnego – BPH BusinessLine. Mają także zapewnione wsparcie specjalistów produktowych. Produkty bankowości transakcyjnej są dostępne wraz z systemem BusinessNet we wszystkich Pakietach Harmonium.