Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych ProMarka zostało założone w 1997 roku. Inicjatorami powstania Stowarzyszenia byli przedstawiciele firm z branży dóbr szybko zbywalnych (FMCG).
Obecnie do Stowarzyszenia należy blisko pięćdziesiąt firm. Podstawowym celem ProMarki jest szeroko rozumiane działanie na rzecz budowania, promowania i ochrony znaku towarowego – marki – jako sposobu wyróżnienia produktu, a także ochrona produktów markowych oraz ich konsumentów. ProMarka reprezentuje wytwórców produktów markowych w kontaktach z administracją rządową, organizacjami społecznymi i innymi instytucjami w zakresie walki z podróbkami i fałszerstwami.
Stowarzyszenie wybrało zaproponowaną przez agencję Sigma koncepcję kampanii oraz powierzyło jej realizację, w tym opracowanie materiałów informacyjnych, organizację konkursów prasowych, konferencji i spotkań prasowych, utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami i prowadzenie innych działań komunikacyjnych.