W ramach promocji bank obniża oprocentowanie dla MilleKredytu DOM indeksowanego do walut obcych:
• od 1,40% do 2,89% w CHF (marża już od 0,61% do 2,10%),
• od 2,79% do 4,28% w EUR (marża już od 0,61% do 2,10%),
• od 4,68% do 6,17% w USD (marża już od 0,61% do 2,10%).
Bank oferuje oprocentowanie dla MilleKredytu DOM w PLN od 4,99% do maksymalnie 5,75% (marża od 0,49% do 1,25%)
Ponadto nie będzie pobierana opłata za wycenę nieruchomości, jeśli jest zlecona przez Bank Millennium, a także prowizja od udzielenia kredytu.
Promocji kredytów i pożyczek towarzyszyć będzie multimedialna kampania reklamowa.
Od 7 października do pierwszego tygodnia listopada br. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych będzie emitowana najnowsza reklama Millekredytu DOM. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Millennium jako banku oczywistego wyboru w przypadku ubiegania się o kredyt hipoteczny. Podstawowe atuty oferty, podkreślane w reklamie, to atrakcyjne warunki cenowe (0% prowizji, kredyt w CHF już od 1,40%). Przekaz reklamowy „Zanim wybierzesz kredyt hipoteczny, sprawdź MilleKredyt DOM. Żebyś potem nie żałował” komunikuje, że kredyty hipoteczne Millennium są jedną z najlepszych ofert dostępnych na rynku, polecaną przez niezależnych ekspertów i brokerów finansowych. Wybór oferty Banku Millennium oznacza brak opłat początkowych i niskie raty przez cały okres kredytowania.
Spoty reklamowe emitowane będą w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, a wśród nich: TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 24 i Polsat. Reklamy pojawią się także w wybranych stacjach radiowych: w Radiu ZET, Trójce i RMF FM oraz w prasie ogólnopolskiej i dziennikach lokalnych. Kampania kredytów i pożyczek hipotecznych obejmie także bannery, które pojawią się w 15 portalach internetowych.