Prudential Polska wprowadza serwis mojePru, czyli online’owy dostęp do polisy. Serwis mojePru jest dostępny na stronie internetowej www.prudential.pl oraz pod specjalnym adresem www.mojePru.pl.
Dzięki niemu klient ma dostęp do swojej polisy, wszystkie informacje o swoim ubezpieczeniu ma w jednym miejscu. Ubezpieczający ma możliwość sprawdzić i zweryfikować szczegóły typu: okres ubezpieczenia, na jaki została zawarta polisa, suma ubezpieczenia, kwota, jaką dostanie na koniec polisy. Klient ma również stały dostęp do dokumentów takich jak Ogólne Warunki Ubezpieczenia, Przewodnik po umowach, harmonogram płatności, klauzule informacyjne itd.
Serwis mojePru został zaprojektowany także z myślą o osobach, które korzystają głównie z telefonów komórkowych czy tabletów. Wszystkie niezbędne dokumenty są zgromadzone w jednym miejscu – nie trzeba już szukać papierów czy segregatorów, żeby przypomnieć sobie szczegóły polisy lub sprawdzić ważne informacje.
Oprócz wygody nie można zapomnieć o korzyściach dla środowiska, takich jak ograniczenie korespondencji listownej i eliminacja zużycia papieru. Klient może też sprawdzić swoje dane czy kontakt do konsultanta, który przygotowywał polisę, stan opłacenia składek – serwis pokaże mu ewentualną zaległość, bez potrzeby kontaktowania się z infolinią. W przyszłości planowane jest wzbogacenie serwisu o kolejne funkcjonalności.
Źródło: Prudential