PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaPrudential z nową kampanią – ubezpieczyciel przedstawia kolejne historie spełnionych obietnic

Prudential z nową kampanią – ubezpieczyciel przedstawia kolejne historie spełnionych obietnic

Ubezpieczenia 18.11.2014 (10:14)

Najnowsza kampania reklamowa Prudential prezentuje prawdziwe historie przedwojennych polis wystawionych przez ubezpieczyciela. Główny wątek kampanii to spełnianie obietnic składanych swoim klientom – jedna z cech kluczowych dla wizerunku towarzystwa ubezpieczeniowego.

Prudential zdecydował się na przedstawienie autentycznych spadkobierców swoich przedwojennych klientów, którzy otrzymali świadczenia z polis wystawionych przed drugą wojną światową. To kolejna odsłona historii przedwojennych polis i ich spadkobierców.


Pani Iwona z Sopotu i pan Piotr z Poznania to bohaterowie spotów reklamowych ubezpieczyciela, który od ponad półtora roku gości na polskim rynku. Nie jest kwestią przypadku, że Prudential kontynuuje rozpoczętą wiosną tego roku kampanię mówiącą o spełnianiu złożonych obietnic, nawet jeśli firma złożyła je kilkadziesiąt lat temu. Ubezpieczenia na życie to usługi finansowe, które powinno rozpatrywać się w długim okresie czasu, a jednym
z warunków zaufania do ubezpieczyciela jest jego umiejętność wywiązywania się z zawartej z klientem umowy.

To dlatego tematem przewodnim najnowszej kampanii Prudential są autentyczni spadkobiercy przedwojennych klientów ubezpieczyciela. „Dotrzymywanie danego słowa, czy, mówiąc inaczej, spełnianie obietnic, niezależnie od tego, kiedy zostały złożone, to największa wartość dla Prudential. Nie ma znaczenia, czy obietnicę złożyliśmy osiemdziesiąt lat temu, czy składamy ją dzisiaj. Jej spełnienie to dla nas wartość fundamentalna, budująca zaufanie naszych klientów i ich skłonność do powierzenia nam przyszłości finansowej swojej i bliskich. Trudno zatem się dziwić, że postanowiliśmy kontynuować kampanię, pokazującą na przykładach autentycznych spadkobierców naszych klientów historię wypłat świadczeń z przedwojennych polis.” – wyjaśnia Tomasz Borchowiec, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji korporacyjnej ubezpieczyciela.

W jednym ze spotów wystąpiła konsultantka Prudential, która pomogła bohaterce spotu w realizacji przedwojennej polisy. Jak podkreślają przedstawiciele ubezpieczyciela, takie zachowanie nie jest niczym niezwykłym w ich pracy, a każdy konsultant ma za zadanie również służyć pomocą klientom firmy. Najnowsza kampania kontynuuje prezentację historii przedwojennych polis. Wiosną tego roku Prudential przedstawił spoty z panią Izabelą i panem Jackiem, których krewni również byli przedwojennymi klientami firmy. I podobnie jak w przypadku bohaterów obecnej kampanii – świadczenia z polis zostały wypłacone.

Najnowsza kampania stanowi nawiązanie Prudential do swojej wieloletniej działalności w Polsce. Firma była obecna przed wojną w największych miastach II Rzeczpospolitej, a po powrocie do Polski w 2013r. szybko odtworzyła sieć oddziałów w największych polskich miastach – 14 placówek w ciągu kilkunastu miesięcy – i kilkuset operujących w nich konsultantów. Od początku swojego powrotu na Polski rynek, Prudential deklarował nacisk na realizację tego,
co obiecuje swoim klientom.

Za kreację w kampanii Prudential odpowiada agencja BBDO, zaś sama kampania potrwa trzy miesiące. Spoty pojawią się na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz kanałów tematycznych. Spoty wyreżyserował nominowany do Oskara Bartek Konopka, a za ich produkcję odpowiadała firma Papaya Films. Zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Starcom, a działania w Internecie prowadzone będą przez agencje Next i Socialyse. Już tradycyjnie, historie autentycznych bohaterów kampanii, można znaleźć w kanale Prudential na portalu YouTube pod adresem www.historieprudential.pl . Kampania prowadzona będzie również w prasie – emisję ogłoszeń zaplanowano w kilkunastu poczytnych tytułach prasowych. Dodatkowe formy reklamy w kampanii to nośniki zewnętrzne. Informacje o kampanii pojawią się również na oficjalnym profilu Prudential na Facebooku oraz na profilu firmy na Google+.

Wszystkie historie przedwojennych klientów znajdują się pod adresem www.prudential.pl, historia pani Joanny tutaj http://bit.ly/11bNWAv, a historia pana Piotra tutaj: http://bit.ly/1xM98cE.

2014-11-18
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców