Tematyka spotkania obejmować będzie kwestie związane z ochroną danych osobowych, bankowością elektroniczną dla przedsiębiorców i bezpiecznym biznesem w sieci. Poruszane zagadnienia przedstawione zostaną w praktyczny, poparty licznymi przykładami sposób.
Wykłady poprowadzą znani specjaliści, autorzy wielu publikacji w branżowej prasie: Przemysław Kral (prawnik Polskie Firmy Online), Krzysztof Król (kierownik ds. technicznych Polskie Firmy Online) Wojciech Bolanowski (specjalista e-commerce mBank), Marek Piotrowski (kierownik produktów mBIZNES w mBanku), Dagmara Malinowska ( Marketing i PR Manager AllPay.pl)
Organizatorem seminarium jest firma Polskie Firmy Online Sp. z o.o., spotkanie współorganizują: mBank.pl, Money.pl, AllPay.pl, Bankier.pl, Biznesnet.pl i inni.
Jerzy Namysło Prezes Zarządu spółki Polskie Firmy Online – właściciela platformy Brutto.pl: “Po zakończeniu pierwszego seminarium "Internet – skuteczny kanał sprzedaży" spotkaliśmy się z bardzo pozytywnymi opiniami uczestników oraz z licznymi prośbami o cykliczne powtarzanie tego typu spotkań. Wychodząc naprzeciw polskim przedsiębiorcom, postanowiliśmy zorganizować kolejne seminarium, na którym my i nasi partnerzy podzielą się swoim bogatym doświadczeniem i wiedzą.”
Uczestnicy seminarium otrzymają od sponsorów atrakcyjne prezenty, m. in:. pakiety narzędzi informatycznych do prowadzenia firmy.
Rezerwacji miejsc można dokonywać na stronie: http://www.seminarium.brutto.pl
Informacje dodatkowe:
Współorganizatorzy i patronat medialny : mBank, Money.pl, Allpay.pl, Bankier.pl, Biznesnet.pl, Netsprint.pl, Waluty.com.pl, G Data, Gazeta MSP, HRK.pl, e-Biznes.pl, Dziennik Internautów i inni.
Godzina rozpoczęcia: 9:00
Miejsce: Warszawa, biurowiec Millennium Plaza (http://www.millenniumplaza.pl/)
Koszt udziału: 499 zł netto za osobę (obejmuje posiłek, napoje oraz materiały)
• kolejna osoba z tej samej firmy – rabat 10%