Nowy serwis www.monitoring.nf.pl to codzienna dawka najświeższych i aktualnych informacji o „miękkiej” stronie biznesu, zwłaszcza o technikach zarządzania, szkoleniach i innych aspektach prowadzenia firmy. Serwis prasowy www.monitoring.nf.pl to także dostęp do wiedzy o zarządzaniu oraz wydarzeniach na rynku szkoleń, doradztwa pracy, technologii, sprzedaży i marketingu. Bieżący monitoring trendów i zmian zachodzących na rynku B2B to zasługa Instytutu Monitorowania Mediów.
W serwisie www.monitoring.nf.pl można również zasięgnąć informacji na temat monitoringu mediów, jego rodzajów i zastosowań. Możliwość bezpośredniego kontaktu z IMM pozwoli czytelnikom serwisu na uzyskanie bardziej szczegółowych wiadomości i przesłanie internetowego zamówienia na monitoring.
Serwis prasowy jest inicjatywą Nowoczesnej Firmy, której misją jest stworzenie opiniotwórczego i silnego medium biznesowego wśród kadry zarządzającej w postaci www.nf.pl. Medium dostarcza polskiej kadrze kierowniczej w kompleksowy sposób informacje przydatne w prowadzeniu firmy w formie nowoczesnego know – how oraz długookresowych inspiracji. Wiedza ustrukturyzowana jest według następujących serwisów:
– branżowych: szkolenia i doradztwo, wydawnictwa, turystyka biznesowa, software;
– tematycznych: kadry, sprzedaż, strategie, marketing, finanse, technologie, sekretariat.
Od początku 2005 roku Nowoczesna Firma monitoruje najważniejsze trendy zarządzania w Polsce. W ramach współpracy międzynarodowej Nowoczesna Firma reprezentowała Polskę na Konferencji ASTD 2005 International Conference & Exposition w Orlando na Florydzie w Stanach Zjednoczonych (VI.2005), stając się ASTD Global Partner Poland.