Skandia Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. rozpoczyna kampanię edukacyjną „Przyjemności z oszczędności”. Celem działań jest edukacja klientów z zakresu efektywnych sposobów oszczędzania z myślą o przyszłości oraz promocja aktywnego stylu życia. Działania będą prowadzone podczas cyklu zawodów kolarskich Skandia Maraton Lang Team.
Dla uczestników i kibiców tegorocznych wyścigów rowerowych Skandia Maraton Lang Team firma zorganizowała specjalne strefy „Przyjemności z oszczędności”. Aktywności obejmą m.in. gry i zabawy edukacyjne, przygotowane zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Dodatkowo rozdawane będą materiały informacyjne. Wszyscy zainteresowani rozwiązaniami finansowymi oferowanymi przez Skandię będą mogli porozmawiać również z przedstawicielami firmy.
„Skandia od lat dba o kondycję finansową klientów. Aktywnie wspieramy również największe imprezy kolarskie w Polsce, takie jak Skandia Maraton Lang Team czy Tour de Pologne. Kampania „Przyjemności z oszczędności” nawiązuje do obydwu obszarów naszej działalności. W ramach akcji chcemy poprzez zabawę uzmysłowić Polakom, że aktywna postawa, zarówno w zakresie zarządzania finansami osobistymi, jak i sportu, umożliwi nam w przyszłości cieszenie się pełnią życia” – mówi Paweł Ziemba, Prezes Zarządu Skandia Życie TU S.A.
W strefie „Przyjemności z oszczędności” na najmłodszych czekają m.in. konkursy plastyczne na pomalowanie puszek-skarbonek – maskotek Skandii. Zabawa będzie połączona z zajęciami edukacyjnymi, poświęconymi oszczędzaniu.
Wiedzę z zakresu finansów osobistych będą mogli rozwinąć dorośli, biorąc udział w grze edukacyjnej CashFlow, w której główną nagrodą jest polisa inwestycyjna Skandii o wartości 5 tys. Zł. Każdy z uczestników wcieli się w postać o losowo wybranym zawodzie, zarobkach, zobowiązaniach finansowych, stanie cywilnym, etc. Gracze będą uczyć się zarządzania domowym budżetem, zmagając się z codziennymi wyzwaniami, takimi jak nieprzewidziane wydatki, spłata kredytów czy wybór inwestycji kapitału. Gra zapewni dobrą zabawę, pozwoli rozwinąć praktyczną wiedzę z zakresu finansów osobistych oraz skrócić czas oczekiwania na zawodników startujących w wyścigach.
Aby dodatkowo uatrakcyjnić tegoroczną edycję maratonów, Skandia jako główny sponsor imprezy, we współpracy z Lang Team, przygotowała dla uczestników loterię charytatywną. Dochód ze sprzedaży losów zostanie przeznaczony na rzecz fundacji Dariusza Michalczewskiego „Równe Szanse”. W loterii udział może wziąć każdy zarejestrowany zawodnik, który w punkcie rejestracyjnym wykupi pamiątkową opaskę na nadgarstek. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody, losowane podczas każdej edycji maratonu. Nagroda główna – samochód terenowy Jeep Compass – losowana będzie w trakcie ostatnich zawodów sezonu (Kwidzyn, 22 września br.). Regulamin promocji można pobrać ze strony skandiamaraton.pl.
Ponadto, kibice będą mogli skorzystać m.in. z rodzinnego zakątka piknikowego z leżakami, kocami oraz koszami z jabłkami. Dla najbardziej spragnionych wypoczynku lub chcących zregenerować siły po zaciętej walce na trasie Skandia przygotowała strefę relaksu ze specjalnym fotelem do masażu.
Skandia Maraton Lang Team to jedna z największych imprez sportowych tego typu w Polsce. W tym roku zawody odbędą się w siedmiu miastach: Krakowie, Białymstoku, Lublinie, Gdańsku, Bytowie, Rzeszowie, Kwidzynie. Maratony rowerowe Skandii przeznaczone są dla profesjonalistów, amatorów oraz całych rodzin. W poszczególnych miastach przygotowane zostały cztery dystanse – Rodzinna Parada (ok.10 km), Mini (30 km), Medio (60 km) i Grand Fondo (100 km).
Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie skandiamaraton.pl
Harmonogram zawodów Skandia Maraton Lang Team 2012
-
6 maja br. – Kraków
-
12 maja br. – Białystok
-
27 maja br. – Lublin
-
3 czerwca br. – Gdańsk
-
22 lipca br. – Bytów
-
9 września br. – Rzeszów
-
22 września br. – Kwidzyn
Źródło: Skandia