Przytul 12 odsetek – pod takim hasłem ruszyła kampania kredytu gotówkowego w Banku BPH, w której bank zwróci kredytobiorcom odsetki zapłacone w pierwszych 12 ratach kredytu.
Każdemu klientowi, który będzie terminowo spłacał raty kredytu, Bank BPH zwróci wszystkie odsetki zapłacone w pierwszych 12 ratach.
W spocie telewizyjnym symbolem wracających odsetek jest 12 sympatycznych pluszaków, które za wszelką cenę i na różny, nierzadko zabawny sposób, chcą wrócić i zostać przytulone przez bohatera filmu – w domyśle kredytobiorcę. Ich wysiłki w końcu się udają – nasz bohater „przytula” i zabiera wszystkie 12 Odsetek na przejażdżkę.
Telewizyjna kampania reklamowa wystartowała 7 czerwca i potrwa do końca sierpnia. „Odsetkowe spoty” można zobaczyć w najważniejszych stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP 1, TVP 2, TVN, Polsacie, a także na platformach VOD. Równolegle trwa kampania w Internecie. Działania te są wspierane materiałami reklamowymi w placówkach Banku BPH, w tym siatkami typu one way visionw witrynach placówek, a także lokalnymi działaniami mikromarketingowymi.
Koncepcja komunikacji i kreacja kampanii opracowana została przez agencję Saatchi natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.
Zobacz jak Odsetki starają się wrócić do kredytobiorcy: