„Polskie przedsiębiorstwa coraz odważniej radzą sobie na zagranicznych rynkach o czym świadczą optymistyczne dane dotyczące eksportu. Naturalną konsekwencją stabilizacji pozycji i pozyskania wiarygodności na zagranicznych rynkach są działania public relations”– tłumaczy Julia Kozak, Associate Director w polskim oddziale Fleishman-Hillard. „Dzięki Fleishman-Hillard polskie firmy mają możliwość prowadzenia działań public relations poza granicami Polski, w kilku krajach jednocześnie, z jednym punktem koordynacji takich działań. Jak wynika z naszego doświadczenia taka koordynacja najlepiej zapewnia spójność przekazu”.
Agencja Fleishman-Hillard dysponuje siecią własnych 80 biur, które znajdują się w 58 miastach na 5 kontynentach. Biura firmy znajdują się w największych ośrodkach biznesowych świata takich jak Londyn, Frankfurt, Bruksela, Tokio, Pekin, Shanghai, Toronto, Sydney, Los Angeles czy Nowy Jork. Dodatkowo Fleishman-Hillard posiada podpisane umowy z tzw. agencjami afiliowanymi w 43 miastach. Polskie biuro agencji może koordynować zagraniczne działania w wybranym jednym państwie, kilku krajach, regionie czy też w pełni globalnie.
„W ramach zagranicznej koordynacji działań PR polskie firmy będą mogły korzystać z wiedzy najlepszych konsultantów public relations na świecie. W strukturze Fleishman-Hillard jest utworzone 18 tzw. practice groups, które grupują konsultantów specjalizujących się w danej dziedzinie komunikacji. Ci specjaliści są do dyspozycji polskich klientów” – mówi Kozak.
Przykładowe koordynowane działania PR obejmują tłumaczenia i wysyłkę informacji prasowych, przeprowadzanie lokalnych audytów mediowych i komunikacyjnych, badania rynków zagranicznych, analizę działań konkurencji na tych rynkach, tworzenie dziennikarskich baz danych, prowadzenie pełnej komunikacji z rynkiem itp.
W chwili obecnej polskie biuro Fleishman-Hillard uczestniczy w międzynarodowych projektach dla takich klientów jak International Paper, Renault Trucks, Adobe czy RSA Security.
###
W ciągu 60 lat od powstania, agencja Fleishman-Hillard stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w public relations na świecie. W chwili obecnej biura Fleishman-Hillard działają w Ameryce Północnej, Europie, Azji, Ameryce Łacińskiej i Południowej Afryce. Dzięki profesjonalnej obsłudze klienta, najwyższym standardom etycznym i kulturze organizacji, agencja przoduje w wielu rankingach.
Fleishman-Hillard jest częścią Omnicom Group, wiodącej globalnej grupy medialnej. W jej skład wchodzą czołowe agencje reklamowe, domy mediowe, firmy marketingowe, agencje public relations i inne firmy oferujące usługi związane z komunikacją dla ponad 5 tysięcy klientów ze 100 krajów świata. Dodatkowe informacje na temat Fleishman-Hillard znajdują się na stronie www.fleishman.com