Inwestorzy mogą składać zlecenia na zakup akcji Komputronik S.A. telefonicznie, przez Internet (specjalna formatka w menu Dyspozycje w Serwisie BReBrokers) lub w Punktach Obsługi Klienta DI BRE zlokalizowanych na terenie całego kraju oraz przez Serwis eMakler w mBanku oraz Usługę Maklerską w MultiBanku.
Oferta Otwarta została podzielona na dwie transze:
Transza Inwestorów Indywidualnych, w której oferowanych jest 390 000 Akcji Serii C,
Transza Inwestorów Instytucjonalnych, w której oferowanych jest do 1 195 000 Akcji w tym 1 060 000 Akcji Serii C oraz do 135 000 Akcji Serii A.
Oferta Otwarta kierowana jest do następujących grup inwestorów:
W Transzy Inwestorów Indywidualnych – do osób fizycznych, zarówno rezydentów, jak i nierezydentów w rozumieniu prawa dewizowego,
W Transzy Inwestorów Instytucjonalnych – do osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, zarówno rezydentów, jak i nierezydentów w rozumieniu Prawa Dewizowego oraz zarządzający cudzym pakietem papierów wartościowych na zlecenie, w imieniu osób, których rachunkami zarządzają i na rzecz których zamierzają nabyć Akcje.
Harmonogram Oferty:
25-26 czerwca 2007r. do godziny 15:00 – proces budowy księgi popytu wśród inwestorów instytucjonalnych,
26 czerwca 2007r. – podanie do publicznej wiadomości Ceny Emisyjnej/ Ceny Sprzedaży,
27-29 czerwca 2007r. – przyjmowanie zapisów w Transzy Inwestorów Indywidualnych oraz Transzy Inwestorów Instytucjonalnych,
29 czerwca 2007r. – zamknięcie subskrypcji,
W ciągu 5 dni roboczych od dnia zamknięcia subskrypcji – przydział akcji w transzy Inwestorów Indywidualnych na specjalnej sesji giełdowej oraz przydział akcji w Transzy Inwestorów Instytucjonalnych.
Komputronik S.A.jest ważnym polskim dystrybutorem sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz elektroniki użytkowej. W ofercie posiada wyroby wszystkich ważniejszych producentów sprzętu komputerowego na świecie. Spółka prowadzi dystrybucję poprzez sprzedaż hurtową i detaliczną. Sprzedaż detaliczna odbywa się w ramach sieci własnych sklepów (na koniec I kwartału 2007 roku było to 18 salonów), sklep internetowy, Dział Klientów Biznesowych, sklepy patronackie (38 na koniec I kwartału 2007r.) oraz sieć autoryzowanych dealerów komputerowych o statusie Komputronik Partner. W ramach rozszerzania asortymentu sprzedaży Komputronik rozpoczął produkcję i serwis komputerów pod własną marką Geo-PC oraz Komputronik. W 2006 roku spółka osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 338,35 mln zł (o 46% więcej niżw roku 2005) i zysk netto wynoszący 8,59 mln zł (o 160% wyższy niż rok wcześniej).