Jak mówi Dariusz Piekarski, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży i marketingu Bonnier Business (Polska), Esense przedstawiło najciekawsze projekty oddające w pełni charakter i ducha nowego projektu. Nad programem lojalnościowym, którym zostaną objęci prenumeratorzy dziennika, wydawca pracuje już od kilku miesięcy. Jego start zapowiadany jest na jesień.
W Esense dla „Pulsu Biznesu” pracuje team kreatywny: Bogusia Kaczyńska i Grzegorz Lipka, dyrektor Kreatywny – Piotr Soszyński oraz Andrzej Minkiewicz i Julita Kudelska z działu obsługi klienta. Nie jest wykluczone, że agencji zostaną powierzone również kolejne zlecenia związane planowanymi na II półrocze działaniami. Ich celem jest zwiększenie ilości prenumeratorów dziennika.
Jak informuje wydawca wybrano również agencję interaktywną – Hypermedia – która będzie odpowiedzialna za stworzenie zaawansowanego serwisu www dla członków programu.