Kampanię zaplanowano w prasie oraz Internecie. Layouty reklam wykorzystują wizerunek dwojga profesjonalistów zajmujących się doborem i montażem grzejników: projektantki wnętrz oraz instalatora. Ma to służyć zróżnicowaniu przekazu w zależności od charakteru medium i grupy docelowej. Reklamy z projektantką ukażą się w poradnikowych pismach budowlanych przeznaczonych dla klientów indywidualnych, z kolei w pismach branżowych zamieszczono layout z wizerunkiem instalatora. Kampania ma charakter wizerunkowy, a jej celem jest promocja Purmo poprzez rekomendację marki przez specjalistów i wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką jako wybieraną przez fachowców. Celem działań jest ponadto promocja Programu Purmo Expert.
Reklama prasowa zaplanowana jest na wrzesień i październik. Obejmie prasę specjalistyczną („Instalator Polski”, „Magazyn Instalatora”) oraz poradnikową budowlaną („Murator”, „Ładny Dom” i ich dodatki tematyczne) i wnętrzarską („Cztery Kąty”). W tym samym okresie przeprowadzone zostaną działania promocyjne w Internecie. Emisję nowoczesnych form reklamy internetowej zaplanowano na ośmiu wortalach dotyczących budownictwa i instalacji (m.in. www.gazeta.pl/dom; www.muratordom.pl; www.instalacjebudowlane.pl; www.e-instalacje.pl). W kampanii wykorzystano formę brandingu – jednocześnie kilka skutecznych narzędzi reklamy internetowej. Dzięki temu przekaz jest możliwie najsilniejszy. Do wykorzystanych form należą expand, sky scraper, billboard, jak również box śródtekstowy i scroll.
„Planując kampanię wyszliśmy z założenia, że klienci ufają fachowcom. Decyzję o kupnie grzejnika podejmuje się bowiem na wiele lat. Wiemy, że specjaliści z branży instalacyjnej i wnętrzarskiej dzięki wieloletniej praktyce w swoim zawodzie przekonali się, że Purmo to sprawdzona i solidna marka.” – mówi Emilia Dudek, kierownik marketingu w firmie Rettig Heating. „W reklamach wykorzystujemy wizerunek instalatora i projektantki wnętrz. Jako eksperci z wieloletnim doświadczeniem w branży wybierają oni nowoczesne rozwiązania proponowane przez Purmo, widząc ich przewagę nad starymi rozwiązaniami z lat 70. czy 80., kiedy to jedynym dostępnym zarówno do pokoju, jak i do łazienki grzejnikiem było „żeliwne żeberko”, a o ogrzewaniu podłogowym prawie nikt w Polsce nie słyszał. Są przekonani o wyższości nowych technologii i produktów Purmo, więc polecają je swoim klientom.”
Kampanii reklamowej towarzyszy kontynuacja największego w branży grzewczej programu promocyjnego dla specjalistów Purmo Expert. Jest on prowadzony w kategoriach: „instalator”, „sprzedawca” i „projektant” i ma za zadanie wsparcie profesjonalistów. Purmo Expert to nie tylko możliwość zdobywania nagród, ale przede wszystkim dostęp do najnowszej wiedzy z zakresu techniki grzewczej i instalacyjnej. Uczestnicy zapraszani są na specjalistyczne szkolenia oraz otrzymują regularnie biuletyn informacyjny Purmo Expert. Najbardziej aktywnym instalatorom Rettig Heating proponuje zaprojektowanie i uruchomienie własnej strony internetowej.