Ruszyła sprzedaż pierwszych polis PZU SA w ramach nowo zawiązanej współpracy z eBilet.pl. Od 28 marca 2022 r. klienci tego serwisu będą mogli kupić bilety lub karnety (maks. do 5000 zł) wraz z ubezpieczeniem.
Dzięki ubezpieczeniu brak możliwości udziału w koncercie, teatralnej premierze, sportowej gali i wielu innych wydarzeniach, nie zawsze wiązać się będzie ze stratą pieniędzy. PZU zapewni zwrot kosztów niewykorzystanego biletu lub karnetu w sytuacji, gdy klient lub ktoś z jego bliskich ulegnie nieszczęśliwemu wypadkowi, nagle zachoruje, straci bilet w wyniku rabunku czy też urodzi mu się dziecko przed planowanym terminem wydarzenia. To tylko kilka przykładów z katalogu zdarzeń objętych ochroną.
– Wiemy, że w życiu zdarzają się różne nieprzewidziane sytuacje. Produkt ten jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy kupują bilety często na wydarzenia w odległych terminach. Ubezpieczenie zapewnia ochronę od momentu zakupu biletu do czasu rozpoczęcia wydarzenia. Zależy nam, aby nasi klienci czuli się komfortowo i w razie nieprzewidzianych zdarzeń mogli liczyć na wsparcie PZU – mówi Agnieszka Gocałek, pełnomocnik Zarządu ds. Programów Partnerstwa Strategicznego PZU SA.
Cały proces jest prosty, wygodny i zdalny. Przy zakupie biletu lub karnetu poprzez eBilet.pl, po podaniu najważniejszych informacji, w serwisie transakcyjnym pojawi się opcja zakupu ubezpieczenia. Wystarczy sfinalizować transakcję i dokonać jednej łącznej płatności za zakupiony bilet i ubezpieczenie. Polisę oraz ważne dokumenty dotyczące ubezpieczenia klient otrzyma od PZU na wskazany e-mail.
To kolejna inicjatywa eBilet, która ma na celu zwiększenie komfortu oraz bezpieczeństwa naszych klientów. W sytuacjach losowych objętych polisą, nowy produkt daje gwarancję odzyskania środków. Cieszę się, że możemy oferować go wspólnie ze sprawdzonym partnerem, jakim jest PZU – komentuje Bartosz Troński, wiceprezes Zarządu eBilet Polska.
Źródło: PZU