PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościQuiz piłkarski PKO BP i Ekstraklasy
PKO BP

PKO BP

PKO Bank Polski jest bankiem uniwersalnym założonym w 1919 r. Od roku 2004 jest spółką akcyjną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Największy bank uniwersalny w Polsce.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/pko-bank-polski

Quiz piłkarski PKO BP i Ekstraklasy

Wiadomości 12.07.2019 (13:20) artykuł nadesłany
PKO BP

PKO Bank Polski razem z Ekstraklasą S.A. prezentują nową i innowacyjną formułę rywalizacji wśród piłkarskich kibiców. Od teraz w ramach oficjalnej aplikacji ligowej każdy użytkownik będzie mógł wziąć udział w quizie wiedzy o historii Ekstraklasy, zmaganiach polskich klubów w europejskich pucharach, najważniejszych meczach reprezentacji biało-czerwonych czy Polakach występujących za granicą. Oficjalnym partnerem quizu rozgrywanego „na żywo” w aplikacji Ekstraklasy jest PKO Bank Polski. To pierwsza tego typu forma współzawodnictwa kibiców w Europie.

Quiz wystartuje 12 lipca 2019 roku. Wziąć udział w rozgrywce można w oficjalnej aplikacji Ekstraklasy #BliżejGry, oraz na specjalnie przygotowanej stronie internetowej pkograjmyrazem.pl, która jest w pełni zsynchronizowana z aplikacją. W pojedynku wiedzy będzie mógł uczestniczyć każdy, kto zdecyduje się podjąć wyzwanie, reprezentując wybrany przez siebie klub. Przystępując do quizu kibic będzie mógł wybrać, czy chce się zmierzyć z konkretną osobą czy też z losowo wybranym przeciwnikiem.

Na bazie wyników uzyskiwanych przez uczestników, stworzona zostanie ligowa tabela wiedzy o polskiej piłce, w której najlepsi będą klasyfikowani  z podziałem na zawodników oraz kluby. Co miesiąc liderzy tabeli otrzymają zestawy wartościowych nagród związanych z ligą, ufundowanych przez PKO Bank Polski: karnety lub bilety na mecze, koszulki meczowe, repliki piłek i książki. Ponadto rankingi będą obejmowały najlepsze wyniki w rundzie i  sezonie, za które także przewidziane są upominki.

Podstawowym sposobem rozgrywki w aplikacji jest rywalizacja użytkowników „na żywo” w systemie user vs user. Natomiast ogólnopolski pojedynek kibiców będzie formatem, w którym każdy z użytkowników, wygrywając pojedynki, zdobywa punkty dla swojego klubu –  w ten sposób powstaje tabela ligowa, gdzie o pozycji klubu decyduje sumaryczna liczba punktów zdobytych przez jego kibiców. W kolejnych miesiącach aplikacja będzie rozwijana i powstaną w niej dodatkowe formaty współzawodnictwa.

– Rywalizacja okołopiłkarska w internecie jest już stałym elementem sportowego krajobrazu w Polsce. Kibice nie wyobrażają sobie już jakichkolwiek rozgrywek bez gier typu fantasy, ale od dzisiaj zmagania poszerzamy także o quiz wiedzy piłkarskiej. To forma zmagań towarzyskich, ale również budowa zdrowej rywalizacji międzyklubowej. Sami jesteśmy kibicami i widzimy jak bywamy bombardowani każdego dnia setkami newsów z piłkarskich boisk na całym świecie, dlatego naszym zadaniem jest utrzymać, bądź nakierować tę ciekawość kibica ponownie na Ekstraklasę. Odświeżyć jej historię, przypomnieć ligowe legendy, charakterystyczne wydarzenia czy najsłynniejsze mecze. Nasz quiz jest prekursorskim w skali Europy, ale nie obawiamy się o jego powodzenie. PKO Bank Polski jako lider w segmencie nowoczesnych aplikacji jest niejako wyznaczony do tego, by przecierać szlaki przed innymi. Quiz jest także jednym z elementów przybliżania ligowych rozgrywek kibicom. Od niemal roku dzielimy się z fanami innowacyjnymi rozwiązaniami, wsłuchujemy się w ich propozycje jak jeszcze mocniej konsolidować środowisko sympatyków Ekstraklasy. Możemy obiecać, że to wstęp do kolejnych ciekawych inicjatyw, które będziemy sukcesywnie prezentować – mówi Mariusz Chłopik, dyrektor ds. marketingu sportowego PKO Banku Polskiego.

Quizy będą rozgrywane w oficjalnej aplikacji Ekstraklasy, która jest najlepiej ocenianą aplikacją w Europie. Oceny wystawiane przez użytkowników systemu operacyjnego Android pozwoliły wyprzedzić takie ligi jak Premier League, Bundesliga, Serie A czy Ligue 1. Liczba aktywnych użytkowników aplikacji Ekstraklasy w skali miesiąca to ok. 80 tys., a w kluczowych momentach sezonu sięga ponad 100 tys. Średni czas korzystania z aplikacji przez jednego użytkownika w miesiącu wynosi 72 min i 21 sek.

– Chcemy przenieść rywalizację między klubami także w inny wymiar, bazując na naszej aplikacji i wiedzy kibiców. Jesteśmy przekonani, że znajomość klubów i rozgrywek ligowych jest wśród nich ogromna. Żyją bowiem nie tylko bieżącymi wynikami, ale bardzo często świetnie znają także historię polskiej piłki. Poprzez nasze quizy #GrajmyRazem chcemy promować tych najlepszych, a jednocześnie szerzyć wiedzę o lidze, przypominać wielkie wydarzenia i inspirować do poznawania historii Ekstraklasy – komentuje Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy S.A.

pko bp 2019-07-12
Redakcja PRNews.pl
Tagi: pko bp

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Who is who

Arkadiusz Bruliński

Arkadiusz Bruliński

Kierownik Zespołu PR i Nowych Mediów w…

Adam Białas 

Adam Białas 

Dziennikarz / Dyrektor w Agencji BIALAS Consulting…

Wojciech Sury

Wojciech Sury

Dyrektor PR i Rzecznik Prasowy, Grupa Getin…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców